• Svar på tråden Sommar 2007 # 3
  • Gerda

Noomi

:D Ja, Thailand blir nog bra med tanke på att mor kånkade på mig o brorsan på olika öar i micronesien när vi var små... Så barnvänlig ort i thailand med massa service borde funka utmärkt för oss nybörjarföräldrar ;)

Du är ju igång nu ju.... du kommer snart på Plan B!

• Noomi

Oh, Micronesien! Eftersom pengarna tryter nu har jag planer på att kånka runt på bebisar i Söderhavet så småningom. :D

Ja, vi kommer nog på nån back up så småningom. För efter gårdagens dyngblöta a la feberfrossabesök på marknaden har jag kommit fram till att regnar det ska vi vara inomhus!

• Gerda

Haha... tror nog att det blir bäst inomhus också - bara snurra runt några varv för de lyckosamma regndropparna i håret/slöjan och sedan in igen ;)

Tja... det är dyrt at ta sig till micronesien... men motorbåta fr ö till ö är underbart! :D

• Clobberella

Hallåååå?! Var är ni? Den här tråden har stått stilla några dagar nu...

• Gerda

Nytt jobb.... mycket kurser etc... så jag inte svindlar jobbets pengar typ... haha :D

• Gabbies

jag har varit bortrest men nu e jag tillbaka.. :)

• Clobberella

Kul att se er!
    Hur går det med allt?
    Jag är lite frustrerad på att vår tilltänkta präst fortfarande inte ringt och meddelat om hon kan viga oss eller inte... har mailat också, men jag tror att hon är på semester...

• Noomi

Ja, det är sommar... och jag försöker skaffa jobb. Det är väl vad jag sysslar med (fast jobbsökande är misstänkt likt strandpressande i mitt fall).
    Till hösten när jag har jobb, då kommer jag sitta här hela dagarna igen! :D

• Gerda

Å jag jobbar på... nytt uppdrag m mkt upplärning o kurs.

Har iaf stämt träff med ägarna till feststället och fotografen är bokad Så liiiite bröllopsjobb har jag äntligen gjort också...

• Noomi

Gerda - Vad skönt!! Vad är det för fotograf ni ska ha?

Svar på tråden Sommar 2007 # 3