Sommar 2007 # 3
Ny tråd för oss! Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
Välkomna hit gamla o nya sommarbrudar! :D
Ny tråd för oss! Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
Välkomna hit gamla o nya sommarbrudar! :D
Afrodite_Aug-07
Tack
Ja det känns som det viktigaste är bokat nu.
Men samtidigt känns det så långt borta, men snart så står man där och undrar vart tiden tog vägen
Puff för tråden!
Hur går det för alla i planerandet? Igår var det ett år kvar för mig och O, skoj!
Har fortfarande inte fått offert från resebyrån, känns lite surt. Ska påminna honom på måndag har jag tänkt.
Annars funderar jag mest på klänning (ok, jag funderar nästan jämt på klänning), ska bli grymt roligt att gå och prova sen... ska bara träna bort mina fladderarmar först! :D
Hej brudar, tänk att denna tråd lär pågå i nästan ett år. Undrar hur många inlägg det blir? Jag är en dalabrud med 16/6 i sikte. Har bokat kyrka, lokal och fotograf. Funderar på att försöka fynda klänning nu i höst under ev. rea. Men som en del brudar här hade jag tänkt tappa några kilon till nästa år. Hur gör ni med klänning och storlek. Skall man köpa för drömvikten eller verklighetsvikten?
detta är dessutom tråd nr 3 så det har redan varit mkt inlägg.. :) Men varje tråd får bara vara aktiv i 3 månader sen måste en startas..
Tallen
Jag tror det är farligt att köpa en klänning med tanken att man ska gå ner, bättre gå ner först o sen köpa! För dels, tänk om du inte lyckas gå ner så mycket du hade tänkt, då sitter du med en klänning som är för liten! Och dels vet man ju aldrig innan var man blir mindre, så det är nog väldigt svårt... Möjligtvis kan man ju köpa en som sitter lite väl tajt, o räkna med att gå ner nåt kilo så det sitter perfekt. Samtidigt vill jag oxå gärna försöka hitta nåt på rea, o kanske gå ner lite, så det är svårt... Jag ska nog börja kolla lite i höst iaf, när det är rea, så får man se vad man hittar, o samtidigt börja gå ner i vikt.
Gabbies (o andra)
Jag tycker det är konstigt att trådar stängs efter 3 månader, oavsett hur aktiv den är. Visste vore det mer logiskt om den stängdes efter att ingen skrivit i den på, säg, en månad?
Håller med Stefans fästmö angående klänningsköp. Tror absolut att man ska vänta tills man når önskad vikt, eller nöja sig med den vikt man har.
... men fasen vad segt det är att gå ner! :D
Visst är det!! :D
Är det bara jag som skulle må bra av att gå UPP några kilo?
Clobberella
Även om jag inte skulle behöva gå upp själv lider jag med dig - vet av vänners erarenhet att det är minst lika svårt, ofta svårare!! Finns liksom inga riktigt bra grejer, eller? Det är ju inte så nyttigt att äta mer godis o sluta röra på sig...