• Anonym

Ring i örat

Jag undrar vad ni tycker om att killar har ring i örat? Min blivande har det och jag tycker det mer och mer blivit en symbol för att man är lagd åt "det andra hållet". Är det så eller har det ingen betydelse? Vad tycker ni? Har era män ring i örat?

• Svar på tråden Ring i örat
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • annagalenpanna

Jösses koss albatross är det enda jag kan säga om denna debatt....Verkligen uttömmande inte sant!?

• Bröllopstorget

Jag måste få lägga mig i och hålla med Cecilia 29/6-02.

Det mest patetiska som finns är vuxna människor som försöker se ut som 15-åringar. Där ingår ring i örat på äldre killar, tjejer över 25 som använder försmå tröjor och visar hela magen, tatueringar i ryggslutet på tjejer etc. etc.

Det är vad _jag_ tycker!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Modestysnake 15/6-02

Sag just en bild pa Harrison Ford - med fet guldring i orat!!! Den drog definitivt ner hans sexighetsbetyg!

• Meddelande borttaget
  • plommongurkan

Jag tycker att fler hål än ett i varje öra på kvinnor är lite töntvarning!!!!!

• Patrik - Bröllopstorget

Ojojoj, de heta debatterna är tillbaka!!! Äntligen! *muhahahaa*!

Smaken är som baken som vanligt. Jag tycker det kan vara snyggt/sexigt med örhängen på killar, men inte på ALLA killar. Alla ser ju olika ut och passar i olika saker. Och ibland kan man tycka att någon passar eller inte passar i något de har på sig. Det gäller även kvinnor.

Punktslut.

• Patrik - Bröllopstorget

Nehej, nu tycker jag att vi återgår till att diskutera om något trevligare! Det har blivit så många hårda ord på denna tråd, vi måste ta oss samman och fokusera vår energi på något trevligare. (och mer bröllopsinriktat)

*tänder ett aromaljus med avslappnande mangodoft för att stilla allas upprörda sinnen*

*nynnar "Imagine"*

Svar på tråden Ring i örat