• Anonym

Ring i örat

Jag undrar vad ni tycker om att killar har ring i örat? Min blivande har det och jag tycker det mer och mer blivit en symbol för att man är lagd åt "det andra hållet". Är det så eller har det ingen betydelse? Vad tycker ni? Har era män ring i örat?

• Svar på tråden Ring i örat
  • Missy

Ring i örat känns snarare lite 80-tal än gayigt tycker jag. Eller kanske 90-tal, New Kids on The Block? Särskilt snyggt är det (enligt min åsikt!) iallafall inte.

• Peanut

Tycker också att ring i örat är 80-talsvarning! Övrig piercing tycker jag dock kan vara lite coolt (nu snackar jag inga abnormaliteter, era snuskhumrar!! )

Men typ en ring i ögonbrynet eller bröstvårtan, eller en stav i tungan funkar för mig... Men ring i örat känns som sagt lite passé.

//Peanut

• Anonym

Vad spelar det för roll om han har ring i örat för att det skulle vara gay? Är inte både du och han säkra på vilken sexuell läggning han har? Tror mest att det är fördomar. Min kille har i och för sig tagit bort sin för att han inte passade i den längre. Men min bror hade ring i örat och tredagarsstubb på sitt bröllop och det var jättesnyggt. Det är alltså olika på olika personer. Tråkigt att du inte gillar det och din kille gör det. Tyvärr får du nog vänta ut honom för klaga tycker jag absolut inte att du ska göra. Lycka till.

• Jj?

På rätt person kan jag tycka det är lite småsexigt oavsett ålder...

Inte lika sexigt som en grov silverring på tummen dock...

Piercing däremot tänder jag inte på. (Fast jag trivs väldigt bra med den jag har i naveln. *ler*)

En sådan här tråd visar rätt snabbt hur olika smaken är... Och tur är väl det!

*kram*

• Citronella

Jag tycker ring i örat är skitsnyggt! Tycker det är lite rockigt... varför i hela friden skulle man sluta ha ring i örat när man fyller 25? Är det då man måste klippa kort tantfrissa om man är tjej också? Nä, fram för individuella stilar i vilken ålder som helst. Jag skulle älska om min man hade ring i örat _och_ var piercad i ögonbrynet men tyvärr har han inga smycken alls förutom vigselringen. Vi är båda över 30, men det spelar absolut ingen roll. Ett av mina ex hade ringar i båda öronen, plus ringar på alla fingrarna, jag tyckte det var jättefint

• Peanut

Citronella - menar du verkligen att du är över 30 och INTE har tantfrilla?!?!

Jag vet just inte om det håller! Iväg till frisören med dig (kom nu bara inte och säg att du inte ens har lilatonat hår och beige promenadskor, för då dööööör jag!!).

När man är över 30 BORDE man faktiskt inse sina begränsningar!

• Gun

Jag tycker det är fult med ring i örat. Oavsett sexuell läggning.

• Charlottsky

Är över 40 och har inte tantfrilla, skaaaandal.

Ring i örat kan vara lite coolt på rätt kille.

Smaksak helt enkelt.

En piercad kille (förutom örat då) tänder jag däremot inte på.

• Sophia

Min åsikt är att när en kille passerat en viss ålder ser det bara löjligt ut med ring i örat, och det har ingenting med sexuelläggning att göra.

• Nova

Jag håller med Gun. Det är fult oavsett sexuell läggning.

Svar på tråden Ring i örat