• Anonym

Ring i örat

Jag undrar vad ni tycker om att killar har ring i örat? Min blivande har det och jag tycker det mer och mer blivit en symbol för att man är lagd åt "det andra hållet". Är det så eller har det ingen betydelse? Vad tycker ni? Har era män ring i örat?

• Svar på tråden Ring i örat
  • Nova

Jag håller med Gun. Det är fult oavsett sexuell läggning.

• Nova

Jag håller med Gun. Det är fult oavsett sexuell läggning.

• hermca

Hur är det med piercade tjejer då, om vi pratar öronen tex.??

Har själv många hål i öronen
    (5st i ena, 3st i andra) + en tatuering + en massa ringar + att jag är över 30 år, skall kanske bannlysa mig själv nu ;)

Detta har inte med åldern att göra utan jag har haft hål i öronen (flera) sedan
    16-års åldern och trivs med det, älskar massor av ringar på fingrarna & gillar min tatuering som är mitt smycke allt ihop är min stil, hur jag är !!

Vill man ha ring i örat oavsett om man är 15 eller 50 så är väl det helt OK...
    Jag känner en som är i 50 års åldern som har en guldring i ena örat & han ser jätte cool ut !!

Men det är kanske tur att vi har olika syn på saken, annars hade livet allt varit bra trist eller :)

• Gun

Jag tycker att det är ganska fult när man har fler hål i öronen än ett i vardera.

• Citronella

Jag tycker det är intressant att folk tycker att öronhål är fula
    Jag trodde faktiskt att man antingen gillade det och hade det själv, eller tyckte killar är snygga när de har det,eller att man bara inte tänkte på det. Trodde faktiskt inte att det fanns de som rent av tycker det är fult. Där ser man, man lär sig om sina medmänniskor även efter över 30 år på denna jord
    Iofs trodde jag vi kommit längre än 50-60-talet då väl öronringar och långt hår var kontroversiellt men det verkar vi inte ha gjort. Jag tycker f.ö många hål i öronen är snyggt också, samt tatueringar, såvida man inte tatuerat sig för att det skulle vara *inne* eller nåt sånt... skulle dock aldrig tatuera mig själv eftersom jag vill kunna känna mig helt *naken* och *ren* emellanåt

• Jema

Jag tycker att det är fult med ring i örat på killar.
    Vet inte varför men det är inte snyggt helt enkelt.

Jema

• TeaSpoon

Min man har en liten ring i ena örat och jag funderar på att fråga om han vill ta i andra örat också... jag tycker det är snyggt med ringar i båda öronen...

• Peanut

Jag har tatueringar, men lyckas faktiskt (!!!!!) känna mig "ren" ändå...

• *mickis*

Gillar när en kille har ring i örat....*L*

• TeaSpoon

Såg inte inlägget om hål här och där på tjejer innan jag skrev mitt svar...

Jag är piercad i tungan och i öronen... det perfekta med tungan är att jag behöver inte visa att jag är piercad om jag itne vill...

Svar på tråden Ring i örat