• Anonym

Ring i örat

Jag undrar vad ni tycker om att killar har ring i örat? Min blivande har det och jag tycker det mer och mer blivit en symbol för att man är lagd åt "det andra hållet". Är det så eller har det ingen betydelse? Vad tycker ni? Har era män ring i örat?

• Svar på tråden Ring i örat
  • Annanym

Cecilia 29/6-02:

Jag tycker att det är lite opassande att kritisera och namnge folk så som du gjorde.

Jag tycker att det är coolt att ta på sig kläder och färger som man gillar och trivs i även om man inte är 19 och fotomodell. Att vara "piffig" och ha "roliga slingor" kanske passar DIN personlighet men det betyder ju inte att alla gillar det, eller ens behöver gilla det.

Menar du vidare att när man passerar en vi ålder ska man ta ut sina örhänge och låta hålen växa igen?

Nej, man får inte skicka in en TV-profil till Gör om mig. Däremot får du säkert anmäla dig själv.

• Lollan

Men man kanske inte har "bar-mage"-top för att se YNGRE ut, utan för att man tycker att man är fin i det.....

JAG har definitivt inte en helt platt mage, har trots allt burit tre barn i den, men jag visar ändå upp min mage glatt......men jag är ju iofs inte över 30, så då är det kanske okej?

//Lollan

• Bröllopstorget

Nova - som är alldeles röd och öm efter att i timmar försökt skura bort sin tatuering för att äntligen kunna känna sig ren.

• Bröllopstorget

Och faktiskt så har jag plockat ut det extra örhänge jag hade i ena örat. Tycker själv att det nästan är "coolare" att bara ha ett hål i varje öra eller inga alls... Det måste ju vara häftigare att våga bryta mot denna piercingtrend?
    Vad säger du om det, Annanym?
    Och det där med "piffigt" kommenterar jag knappt ens, det var ju bara ett förslag. Kan inte ens påstå att jag ser så piffig ut, är en vanlig student i jeans och tröja.

Lollan, självklart ska man ha kläder man tycker man är fin i. Men jag är ändå tveksam till att man bara därför tappar all smak också. Jag menar, liiite självkritik har väl aldrig skadat?

• Annanym

Nej, just det Cecilia. Lite självkritik har väl aldrig skadat.

• Peanut

Cecilia, antingen har du väldigt dåligt självförtroende, och tar för givet att folk inte bryr sig om vad du har för åsikter, eller så utgår du ifrån att "kändisar" är diviga och självupptagna, som inte anser sig behöva bry sig om vad "vanligt folk" tycker. Vilket av dom är det??

• Cecilia 29/6-02

Peanut, antagligen så kan jag skilja på viktiga uttalanden och oviktiga...
    Vad får du att kändisar är självupptagna och diviga ifrån??? Om man inte bryr sig om allt andra säger är man det då? Då är jag det för jag bryr mig inte alltid om vad andra tycker om mig. Och det tycker jag man får läsa på det här forumet hela tiden: "Bry dig inte om vad svärmor tycker", "gör som ni känner för, det är er dag", "bara ni tycker att det är okej så spelar inget annat någon roll"...

Då är vi alla på BT självupptagna divor då?

Sofia Eriksson verkar populär, men se inte alla gillar henne...
    Fast det fick man tydligen inte skriva. Men att klaga på BT, bröllopsbutiker, guldsmeder (ja, med namn) och andra det går ju jättebra. Vissa är så skenheliga ibland.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Ring i örat