• Bröllopstokiig

Kallor som brudbukett

Har någon nå bilder på brudbukett av kallor. Jag skulle vilja ha vinröda eller vita...dom e så otroligt vackra. Har någon erfarenhet hur bra dom håller sig!?

• Svar på tråden Kallor som brudbukett
  • Mrs Watson

Håller förresten med f.d Svart Brud.
    Efter bröllopet har jag köpt enstaka kallor ett par gånger och haft i en vas, och båda gångerna har de hållt sig nästan tre veckor!!

• Anni

Hej Svejs!
    När jag gifte mig 020928 hade jag en bukett med vinröda rosor och vinröda kallor. Buketten var underbar och kallorna höll sig fina i mer än en vecka efter bröllopet.

• Ms M

Har du någon bild, Anni. Den lät jättefin

//

• Smulan24/5-03

Hur mycket kostar en enkel famnbukett med några kallor? Ungefär alltså...

• minime

Mrs Watson o Anni!
    Hur håller sig buketten med kallorna under bröllopsdagen...klarar den timmar utan vatten?

• Jj?

Minime, läs tråden så hittar du svaret...

*kram*

• Anni

Buketten höll sig alldeles utmärkt.

Jag har massor av bilder på min underbara bukett. Ge mig din mailadress så kan jag maila över bilden.

• Kristin 2/8 -03

Sara H
    Beskrvingen av era blommor låter precis som jag vill ha mina! Vad gav ni ungefär för alltihop?
    Försökte komma in på länken men det verkar inte fungera. Är nyfiken på bilderna
    //Kristin

• Sara H

Kristin,

vi betalade 1.700 allt som allt.

Jag försökte själv med länken nyss och något knas är det. Ska försöka få tag i käre maken och se vad han nu har hittat på och återkommer sedan med besked.

• Anni

Nu har jag mailat...Det blev kanske inte den tydligaste bilden men jag ska se om jag har fler bilder hemma..har inte fått alla korten än!

• minime

Sorry Anni, fel adress...
    Det ska vara eimnmh@hotmail.com naturligtvis.
    Ursekta mig!
    Kan jag få besvära dig på nytt?
    /Minime

• Jessica 31/5

Jag har sparat ner ca 15 olika bilder på buketter med kallor, både med och utan andra blommor. Vill ha kallor eller flamingo i min bukett. Kan maila om någon är intresserad.

/Jessica

• Anonym

Köpte bröllopsguiden nr 2 idag och där var det en bukett med kallor jätte fin!Lite rödaktiga,samt rosor i lila nyanser och grönt och så var det lite hängade kostade 1200:- ifrån Berga AB

Svar på tråden Kallor som brudbukett