Nya regler i forumet
Nu har vi uppdaterat våra forumregler så att det blir tydligare vad som är tips respektive reklam: www.brollopstorget.se/Forum/regler.php
Nu har vi uppdaterat våra forumregler så att det blir tydligare vad som är tips respektive reklam: www.brollopstorget.se/Forum/regler.php
BT menade jag såklart
intet nytt under solen här int'
åh vad jag längtar efter betaversionen
bordeaux
ok :D
Här händer fortfarande ingenting ju!
Sluta gnälla nu för fan!
Ni ska väl gifta er eller?
- Underbart och härligt, va!
Heja BT - friskt humör, det är det som susen gör...
hm...ser oxå fram emot den nya versionen av BT...dock har jag fått en ny funktion..har ni märkt det oxå att när man kollat i sina favoriter o det postats nnytt inägg så rcäker det att man läst det för att det ska försvinna...:D:D
GretaG
Hur menar du?
Innan i alla fall för mig de trådar som jag har som favoriter om någon gjort ett inlägg så såg man det i fetstil, trådnamnet alltså. Gick man in o bara läste inlägget var fortfarande fetstil, man var lixom tvungen att skriva ett inlägg. Nu ser man att man läst tråden, precis som när man ser att man läst epost typ...;) Förstår du vad jag menar?
Jo jag förstår hur du menar Men så har det alltid varit för mig, att man bara behöver läsa alltså...
Jag har en undran till ansvariga.. om ni lser detta.. kommer inloggningen att fösvinna så man måste bli medlem på nytt? blir det samma dåliga sak som att man inte kan byta lösen som FL- eller har jag helt missat var man gör det? spenaderade en halv kväll för att leta efter det.. vill ha kvar mitt login och lösen här.. och kunna ha samma på FL går det?
jag hade också problem med fetstil på trådnamnet ett tag.. men det e ganska länge sedan nu :)
Jag blir alltid lika fascinerad över folk som tror att de har rätt att kräva något av en gratis-sajt. Hade vi betalat för medlemsskap och användning här är det klart att vi kan ställa krav, men med tanke på att det är gratis så tycker jag att vi ska tacka och ta emot.
Jag har själv haft en hemsida, i MYCKET mindre skala än den här, och jag tror inte att ni som inte haft det förstår hur mycket jobb och hur mycket tid det behövs. Så sluta gnälla och uppskatta det som finns. Och duger det inte får ni väl hålla till någon annan stans som är bättre. Om ni hittar nåt!
Naturligtvis är det irriterande när de lovar och inte håller det, men jag tycker ända inte att vi som besökare har någon rätt att klanka ner på de som jobbar hårt, för det är jag övertygade om att de gör!
ja, eg svarade du ju själv på din kommentar..
jag hade överhuvudtaget inte behövt ett "face-lift" från början, men när det blir utlovat så blir man nyfiken..
och inte nog med att det nu senast utlovades för ett par månader sedan och det då stod "kommer om ett par veckor.." vilket som du ju förstår inte har inträffat..
men grejen e ju den att detta lovades från allra första början redan i slutet av förra året, då man sa att det skulle komma efter nyår..
och förvisso är ju även september på andra sidan nyår.. men det var ju inte riktigt så man tolkade texten.. och det ska man inte heller göra när det skrivs så.. så vi får väl se om det kommer någon gång efter nästa nyår helt enkelt..
jaja...
Jag tycker det är lite synd att det inte kommer några uppdateringar när det _lovats_ att det ska komma. Annars hade jag inte brytt mig...
nä, precis..