• Svar på tråden Nya regler i forumet
  • Princessdiamond

jag tror det när jag ser det..

• Princessdiamond

jaa.. snart tre veckor sedan det lovades senast att det snart skulle va klart..
    förvisso är det ju att hålla vägarna fria när man skriver "inom ett par veckor"
    men tiden börjar även för den benämningen rinna ut..

så jag antar att jag fick rätt igen..

• bröllopsängeln

ja det var här jag läste det ja....*kommer på*

jag är otroligt less på BTs sida men jag har hört rykten om att en liknande sida är på gång men med blogg och annat kul av annat företag...så så fort den är igång blir det nog tomt här på sidorna(hoppas det händer snart,alltså att det nya företaget komem rigång) BT verkar tro att de är den enda bröllopssidan:)

• Princessdiamond

jag förstår inte varför jag ens hoppas på att det ska hända ngt..
    vet ju att bt uppenbarligen inte kan hålla sin löften..
    vet inte hur många gånger jag skrivit det: DÅLIG STIL!!!

bröllopsängeln, let me know and i see you there! :)

• Patrik - Bröllopstorget

Vi har hunnit en hel del nu och vi kommer att släppa betaversionen av sajten inom väldigt kort.

I stora drag är det mer en site som är lite mer communitybaserad med fokus på kommunikation mellan medlemmar. Vi tror den här nya sajten kommer att bli otroligt populär pga alla nya funktioner såsom bröllopsbloggar och delade bildgallerier.

Det är lite synd att allt tagit sådan tid pga att jag varit låst i intensiva förhandlingar under hela våren 2006, men frukten av det kommer ge mer än dubbelt tillbaka.

• Princessdiamond

och de nya verktygen som det pratades om runt årsskiftet? kommer det några sånna??

• Patrik - Bröllopstorget

Vi har haft fokus på att reda upp problemen i forumet med reklam och tvister mellan kunder och företag som tagit minst en anställds fulla arbetstid och därför har inte vi kommit framåt i den takt vi gärna velat.

Jag har haft fokus på att utveckla grunden, med den förändringen blir det en del nya verktyg. Vårt gemensamma fokus har varit på att vara bäst på webben och mycket av vårt arbete bakom kulisserna syns inte så mycket utåt. Vi har dessutom tidigare VD i lunarstorm i vår styrelse nu och ska därför även satsa på mer strategiska förändringar.

Först ut är i alla fall en del förändringar här, så det kommer att bli en rejäl "face-lift" av Bröllopstorgets grund, en ny design. Det kommer även finnas lite olika skal till designen, där färger och annat anpassas på det sätt man själv vill.

En stor nyhet är också integrationen med våra andra sajter där dialogtjänster såsom forum även blir publicerade på t.ex. Familjeliv för att uppnå ännu högre aktivitet. Man ska kunna fråga om vad som helst kl.03:10 på natten och få omedelbar respons.

• SadPsychoBitch

Alltså vad alla tjatar ^^

Jag tror helt klart Patrik jobbar på så gott han kan. Man måste då ha fritid och alltid är det något som kan komma ivägen.

Bröllopstorget är den enda sidan jag har haft nytta av.

Jag ser fram emot uppdateringarna när de kommer.

Trevlig sommar
    SPB

• bröllopsängeln

självklart gör ni ett superjobb med sajterna men varför starta en systersajt som familjeliv innan man utvecklat bröllopstorget som ju sett ganska likt ut sen det började!

Låter som jättebra förändringar hoppas de dyker upp innan nästa vår bara så man får lite nytta av dem;)

Svar på tråden Nya regler i forumet