Nya regler i forumet
Nu har vi uppdaterat våra forumregler så att det blir tydligare vad som är tips respektive reklam: www.brollopstorget.se/Forum/regler.php
Nu har vi uppdaterat våra forumregler så att det blir tydligare vad som är tips respektive reklam: www.brollopstorget.se/Forum/regler.php
en fråga;
om vi nu har bokat ett band och som gjorde en kanonspelning på vårt bröllop, får vi då tipsa om dom? skriva ut deras hemsida?
Man får skriva ut länkar, men inte helt taget ur sitt sammanhang. De nya reglerna innebär t.ex att du INTE får starta en helt ny tråd bara för att tipsa om en tjänst eller produkt, tipset måste vara i relevans till en fråga från en annan person.
Charlotte - Bröllopstorget
Om ett företag som jag har anlitat inte har en hemsida kan man så skriva namn och tele nr till företaget. Ex. om man tipsar i en disk. om mat/catering
Ja det går bra, där är det ingen skillnad mot förut.
/Charlotte
Hej Charlotte! Jag har mailat er x antal gånger angående att det säljs mediciner ( potens tror jag ) under Köp/Sälj. Mig veterligen får man INTE sälja medicin på det sättet. Varför är dessa annonser kvar?!
Jag har redan tagit bort flera inlägg med x-antal potenshöjande medel under övrigt i Köp& Sälj. Var det det du menade eller finns annonsen du refererar till fortfarande kvar?
//Charlotte
Var precis inne och kollade nu; de är borta
Får jag bara fråga en sak, som kanske inte direkt hör till just de här uppdateringarna, men ändå rör uppdatering av BT:
Enligt många här på forumet har det utlovats uppdateringar på BT som skulle innebära att det blir mer likt FL, t ex krypin osv. Dessa uppdateringar skulle komma under våren, men har fortfarande inte dykt upp. Stämmer det att dessa uppdateringar ska komma, och i så fall: när kommer de?
Undrar jag med...
Det är jag som gör det tekniska kring våra verktyg och i praktiken den som förverkligar det som redan ligger färdigt, mitt programmerande har dock blivit mycket begränsat det senaste kvartalet i och med den senaste utvecklingen för Bröllopstorget och Familjeliv, men som i sig är mycket positiv för utvecklingen framöver.
Här kan ni läsa om vårt samgående med Stampen Media, Sveriges näst största koncern: brollopstorget.se/Forum-1-31/m1760257.html
Nu är jag tillbaka vid tangentbordet och skapandet och då går det undan, det rör sig om ett par veckor så kommer mycket redan vara uppdaterat. Bland annat kommer strukturen vara identisk med den som idag finns på Familjeliv, alla kommer få en egen sida "Min sida" där verktyg, blogg, forum och köp & sälj är integrerat till ett medlemsskap.
/Patrik