Nya regler i forumet
Nu har vi uppdaterat våra forumregler så att det blir tydligare vad som är tips respektive reklam: www.brollopstorget.se/Forum/regler.php
Nu har vi uppdaterat våra forumregler så att det blir tydligare vad som är tips respektive reklam: www.brollopstorget.se/Forum/regler.php
att ha ett eget företag innebär att aldrig vara ledig på riktigt har jag fått lära mig så börja inte dravla om fritid nu;)
jamen nu tror jag verkligen det kommer hända grejer för lunarstorm har aldrig legat på latsidan. Så får man sådan hjälp då kommer det gå riktigt bra med förändringarna! heja lunarstorm!;)
men börja inte ta betalt för alla tjänster- för då faller hela idén man måste ju spara varenda krona till bröllopet:)
Vi startade Familjeliv främst för att det var ett problem att alla pratade graviditet på Bröllopstorget och fokus flyttades bort från kärnämnet. Vi har gjort om Bröllopstorgets webbplats rejält två gånger, men denna tredje gång kommer att vara mycket större ändringar som också krävt mer tid att utveckla. Framförallt kommer vi att utnyttja allt som vi utvecklat för Familjeliv och mordernisera det lite mer för denna sajt. Så Bröllopstorget har allt att vinna på att Familjeliv startades.
Det är också lite helt andra nyheter på gång med musik och webb-tv integrerat med webbplatsen, dock kommer inte det att lanseras samtidigt som vi går ut med den nya layouten utan det kommer att arbetas på under hösten.
Hej,
hoppas ni kommer ihåg att lägga in en uppdatera inlägget-funktion också.
Glömde just att lägga in länken i en tråd jag skrev och saknar den funktionen jättemycket.
Vore kul om BT vore mer som FL, kul att det är på G.
*harklar sig*
ännu en gång blir de lovade veckorna till månader..
jaha.. än har det inte hänt något??
ingen ny info, som ni kan låtsas e den rätta?
Det här är faktiskt löjligt...
jag eller bt??