• rottweiler

ja då var det snart dax!!! (29/7)

Ja då var det inte länge kvar, har lite kvar att göra, känner mig inte så nervös som jag trodde jag skulle göra, men det kommer väl.

eller när jag tänker på det så är jag nog ganska nervös.

hur går det för er andra som oxå snart ska gifta er? har ni mycket kvar att fixa med.

• Svar på tråden ja då var det snart dax!!! (29/7)
  • Nett@n

Mallojsan - hur går det för dig? Har du allt under kontroll?

• rottweiler

en vecka kvar nu, helt otroligt! kan ej sova om mornarna,nu är jag nog väldigt pirrig, vaknar tidigt på morgon och går upp och donar till bröllopet.men å andra sidan tycker jag inte själv att jag känner mig nervös.jaja. lycka till nu alla på den stora dagen. vet ej om jag hinner in hit så mycket denna sista vecka. vore roligt om ni sedan kommer in och berättar om dagen.

• Nett@n

Jag har insett hur mycket jag har kvar *suckar*. Har tvättstugan idag....ska tvätta allt som vi ska ha med oss till Bali samt täcken och kuddar så det är rent och fräscht.

• Nett@n

Helt otroligt. En vecka vid den här tiden kommer jag vara på väg till kyrkan....

Är ni nervösa? Jag är mest nervös för festen. Om alla mina knäppa släktingar kommer bete sig som normala människor...;)

• sommar2000

Någon som är nervös att snubbla över klänningen ;)
    Min sambo har bytt efternamn nyss för någon vecka sedan så jag är smått nervös jag kanske säger fel namn....*hehe*

• mammakattis

Gifter mej oxå den 29 och jag är jätte nervös...
    Men men man ska väll klara det här.
    mammakattis

• Anna 29/7

Om jag är nervös? Vrak är nog rätta ordet!
    Har fortfarande inte träffat prästen ska göra det på torsdag...Kantorn har förlorat båda sina barn och är sjukskriven kommer INTE att spela eller sjunga. När jag ringde församlingen i går för att kolla när jag kunde hämta nyckeln på fredag så visste hon inte äns om att jag hade bokat den fast det var två månader sedan. Hon hade lovat dom som ska ha dop där på söndagen att duka på lördagen. Nej nervös är nog inte rätta orden..Fattas väl bara att tårtan blir grön och blommmorna blir i fel färg. Nej nu börjar jag väl snart tugga på naglarna så dom oxå är borta till dagen D.
    Fast jag längtar nå så fruktansvärt... Jag villl nuuuu...

• mammakattis

Ville kolla på festlokalen en extra ggn för 2 veckor sen för att kolla lite på hur man kunde ställa buffébordet och så.
    Det fick jag göra och sen ringer vaktmästaren och frågar om jag va intresserad av att hyra det...
    Ja men jag har ju bokat för flera månader sen säger jag, jaha säger han när ska du ha det, ja vi ska vara i kyrkan kl 15.
    Ja men då kommer jag och öppnar kl 14.30
    fast jag har blivit lovad att komma in dagen innan höll på att få lite lätt panik tills jag fick prata med den andra vaktmästaren som hade allt under kontroll

• tågjäntan

Jag har det mest under kontroll. Förutom att flytten känns lite stressig och att vi i sista minuten kommit på att vi ska försöka beställa potatissallad i stället för att göra den själva.

• mallojsan

nett@n -jo jag har nog det mesta under kontroll..tror jag, eller det är lite småsaker kvar att göra. det dyker alltid upp massa saker som ska fixas eller köpas.
    nu börjar jag bli riktigt nervöös, hur går det för dig?

• Nett@n

Här går det bra. Drömde inatt att det var dags för festen. Drömde att jag inte fick några blommor och att vi kom först till festlokalen och att gästerna aldrig kom. Så jag är nog nervösare än vad jag tror.

• rottweiler

hej allihop!

ja nu är det inte många dagar kvar. idag ska jag till kyrkan och tala med prellen,jag börjar bli mer nervös känner jag. vaknar vid fyra fem tiden och kan ej sova mer. ojoj vart ska detta sluta.

vet ni vad som hände mig då. jo jag var och prövade klänningen som en syr upp åt mig. och så skulle jag ta på mig skorna, dom krångla lite men jag fick på mig dom till slut. sen står jag där och sömmerskan bara stelnar till. då har jag börjat blöda i ett sår jag hade på ett finger, och självklart så har jag blodat ner klänningen när jag tog på mig skorna. så nu måste hon få bort det där. men det ska nog gå med vatten hoppas jag.det är ju inte många dagar kvar, typiskt att det skulle hända nu.

Lycka till alla med den stora dagen!

• yrvädret

Lycka till på lördag, tjejer!

Själv stod mitt eget bröllop i lördags och det var en helt underbar och magisk upplevelse! Försök att slappna av nu de närmaste dagarna - det finns egentligen inget att vara nervös för. Ni känner den ni ska gifta er med och något annat behöver man inte tänka på egentligen
    Ett tips är att försöka tänka att man vill vara närvarande (alltså i tanken) hela dagen. Jag minns att jag tänkte det precis när jag kommit upp till altaret och därför har jag starka minnen från vigseln. Sedan fortsatte jag att tänka fram min sinnesnärvaro och jag kommer ihåg i princip allt från hela dagen och kvällen. Annars blir det lätt att man glider runt på små rosa moln och glömmer att lägga märke till det som händer runt omkring en.
    Än en gång LYCKA TILL och ha ett underbart bröllop!!

• sommar2000

Idag är det dags .Lycka till alla

• rottweiler

ja då var dagen d över. vilken nervös, intensiv härlig dag.

allting klaffa för oss, allt blev jätte bra. hoppas det har gått bra för er andra. nu far vi på bröllopsresa imorgon. ha det bäst allihop!

• Nett@n

Sitter och forsoker fordriva ett par timmar pa bankoks flygplats innan vi far aka hem till Sverige. Har varit pa bali pa smekmanad.

Brollopsdagen var HELT fantasktisk. Allt klaffade. jag ar sa otroligt lycklig.

Hur har de gatt for er

• rottweiler

jupiter2:
    jätte fina bilder!

Svar på tråden ja då var det snart dax!!! (29/7)