• rottweiler

ja då var det snart dax!!! (29/7)

Ja då var det inte länge kvar, har lite kvar att göra, känner mig inte så nervös som jag trodde jag skulle göra, men det kommer väl.

eller när jag tänker på det så är jag nog ganska nervös.

hur går det för er andra som oxå snart ska gifta er? har ni mycket kvar att fixa med.

• Svar på tråden ja då var det snart dax!!! (29/7)
  • Blivande Fru!

Här är en till
    Känner att det mesta är under kontroll, har fått puffa lite på blivande maken att han ska se över sina uppgifter, för att vi inta ska behöva stressa veckan innan.

Sitter nu med en liten lista med "att göra" samma dag som jag ska dela ut till familjen
    Smycka kyrkan, passa barnen, köra oss osv.

• Nett@n

Jag skulle så gärna vilja vara färdig med det mesta sista veckan. Det vore så skönt att bara få göra sådant man "måste" och sedan vila, ta hand om sig själv.

• Blivande Fru!

Ja, man har en hel del att tänka på ändå, vi har 2barn också, så det är inte bara att sätta sig och måla naglarna hur manvill
    Därför vill jag har det mesta under kontroll då.

När min bror gifte sig så glömde de att barnen skulle ha mat under dagen, så det var inte konstigt att de var kinkiga och hängiga, det blev en blixtvisit att köpa kex och frukt och stoppa i dem innan vigseln.
    Det vill inte jag råka ut för

• Nett@n

*ler* Nä, det kan jag tänka mig! Allt ska gärna klaffa bröllopsdagen.

• Linnak

Ja det mesta är klart,lite småsaker bara.

• yrvädret

Hehe, när ni gifter er har jag varit fru en vecka! :-P

Lycka till, tjejer!!

• Nett@n

Hehe...ja, det är lite overkligt. FRU....

• rottweiler

ja det är helt otroligt att det är snart. tiden går så fort, så nu vill jag att det till och med ska stanna upp lite, annars är det ju snart gjort. idag var jag och beställde presenter till kökspersonalen, så nu är det gjort, bara att bocka av. det är några grejor till jag måste göra, skulle vara skönt att få allt gjort nästa vecka, så man sen bara kan slöa.

idag kolla jag min almenacka när det var att vi skulle träffa prästen veckan innan bröllopet, då ser jag att jag har skrivit olika datum på två ställen, så nu är jag så fundersam på när det var. jag blir så rädd för mig själv nästan, har nog aldrig varit så snurrig som jag är nu för tiden,haha.

• Nett@n

Var på IKEA idag o handlade champangeglas och vinkaraffer. tihi...

• rottweiler

du champangeglas behöver vi oxå, så det finns på ikea. vi tänkte ta det i plast, finns det på ikea?

Svar på tråden ja då var det snart dax!!! (29/7)