• rottweiler

ja då var det snart dax!!! (29/7)

Ja då var det inte länge kvar, har lite kvar att göra, känner mig inte så nervös som jag trodde jag skulle göra, men det kommer väl.

eller när jag tänker på det så är jag nog ganska nervös.

hur går det för er andra som oxå snart ska gifta er? har ni mycket kvar att fixa med.

• Svar på tråden ja då var det snart dax!!! (29/7)
  • rottweiler

Nettan: hur går det för dig? här är det en del att göra. det är inte så lång tid kvar nu för oss.

ska bli så kul tycker jag.

i lördags vart jag hippad. det var jättekul.alla våra kompisar som ska vara med på bröllopet, kom i lördags och hämta oss båda, så vi vart hippade ihop faktiskt, det var jätte kul!

• Nett@n

Här går det långsamt frammåt. Idag ska vi handla det sista inför resan. Sedan ska jag och fixa håret och sminket. Få se hur det blir.

Berätta hur möhippan var *nyfiken*?

Hur går det för er andra?

• Yran brud

Fattar inte varför jag utsätter mig för det här...att läsa hur det går för er gör mig bara mer stressad när jag inser hur lite vi har gjort...

Få se vad har vi kvar..
    -Har börjat med festprigrammet men inte klart än på långa vägar.
    -Bordsplaceringen ska fixas
    -Vigselprogrammen
    -Klänningen är inte färdigsydd, kommer få prova den första gången på måndagen innan bröllopet sen har vi onsdagen och fredagen på oss att göra ändringar (hjälp tänk om jag inte tycker om den när den är färdig)
    -Har inte bestämt frisyr eller fixat smink ännu, dock ska jag prov sminka mig i dag (hade sedan tänkt göra det själv på bröllopsdagen) och en kompis kommer över och ska försöka fixa frisyr men alla hennes försök innan har blivit pannkaka.
    -Har inte fått tag på prästen eller kantorn ännu då de har semester till den 24:e och bröllopet är den 29:e så jag hoppas att vi hinner träffa dem och ha ett möte innan.

Sen är det massa detaljer runt om kring men det är saker som jag inte kan göra något åt. T ex bor en av mina tärnor på irland och kommer hem på fredagen, dagen innan bröllopet alltså. Hon har inte ens provat sin klänning så det blir verkligen sista minuten justeringar för henne med..

Fattar inte hur mina nerver ska hålla hela vägen...

• rottweiler

nettan: jo dom kom i lördags vid tolv tiden, min gubbe visste tydlingen om att jag skulle bli tagen, men han visste ju inte om att han själv skulle bli tagen oxå. sedan åkte vi till bodaborg, det är ett ställe som är som typ fångarna på fortet, det var jätte kul.vi var där hela eftermiddagen. sedan åkte vi till ett annat ställe där dom hade ordnat med grillfest på kvällen. jätte kul. vad fick du göra på din möhippa?

på torsdag tänkte jag göra det sista nu inför bröllopet, sedan tänkte jag ha en lugn nästa vecka, vore skönt!

• Nett@n

Yran brud - jag känner lite likadant. Jag ha såååå mycket kvar. SAmtidigt känner jag att det löser sig. Vad händer om jag inte har ett vigselprogram? Ingenting, utan vi blir gifta. Tänker göra det jag hinner utan att stressa för mycket. Jag har visserligen turen att i princip vara ledig fram till bröllopet.

Rottweiler - Vad kul det låter! Vi var på centralbadet, blev sminkad på make up store, var på grönan, och åt middag på min favvorestaurang.

Idag har jag varit på sminkning och berättade vilken frisyr jag skulle ha. Vi har också handlat det sista vi behövde till resan. Känns superskönt!

• rottweiler

ja dagarna bara rullar på å jag tycker inte jag hinner göra så mycket, men imorgon har jag bestämt med tärnan en hel dag på stan. så då ska vi väl bli klara med allt, hoppas jag.

• Nett@n

Oj, bli färdiga med allt! =) Det känns som jag har lååångt kvar till dess. Men jag har i alla fall hämtat min morgongåva och växlat pengar till resan idag. Alltid något. Imorgon ska jag bestämma hur bordsplaceringskorten och festprogramet ska se ut när de är klara.

• Carolinque

oouuii. jag är nervös ;)

• Nett@n

Carolinque - hur mår din blivande då?

• mallojsan

jag gifter mig också den 29/7 =) haha bara så ni vet...=)

Svar på tråden ja då var det snart dax!!! (29/7)