• rottweiler

ja då var det snart dax!!! (29/7)

Ja då var det inte länge kvar, har lite kvar att göra, känner mig inte så nervös som jag trodde jag skulle göra, men det kommer väl.

eller när jag tänker på det så är jag nog ganska nervös.

hur går det för er andra som oxå snart ska gifta er? har ni mycket kvar att fixa med.

• Svar på tråden ja då var det snart dax!!! (29/7)
  • Fru Martin

Åh, snart är det er tur. Vi gifte oss i lördags!! Ni har en toppendag framför er!! Ta två djupa andetag utanför kyrkporten och sedan "go with the flow". Le och njut!

Lycka till!

• Nett@n

Rottweiler - det var i glas. Men 6 st för 39 kronor. De plastglasen jag har stt har kostat 29 för plast. Så det kändes som jag lika gärna kunde köpa i glas. De kan jag förmodligen sälja sedan. (om man orkar)

• rottweiler

ja det var ju ingen större skillnad.ska nog åka och kolla på dom.

• coolcat

Huga, vi gifter oss också 29 juli och jag börjar bli asstressad! Festprogrammet är knappt påbörjat, det gör mig mest stressad. Ska försöka få det klart den här veckan. Jobbar fortfarande men går på semester nästa vecka, så det finns ju tid då också. Annars är det inte SÅ mycket. Dubbelkolla alla bokningar, kolla så allt finns i festlokalen, skriva "körschema" för dagen D-1 och dagen D. Fixa och skriva ut vigselprogram...

Bordsplaceringen däremot är klar, om än preliminärt.

Och i måndags köpte jag skor. Det förde dock med sig att min kjol måste fixas för att bli lite längre. Inte så bra...

• rottweiler

ja just vigselprogrammet har vi kvar oxå.

som tur är har jag min tärna som håller i allt, och våra föräldrar så jag behöver inte,eller vi får inte lägga oss i, vi blir tilldelade lite som vi får göra. jag tycker det är bra, hade tänkt från början att göra allt själv, men insåg att det var helt omöjligt, så stressad är inte jag men blir mer och mer nervös för hur det ska gå i kyrkan, som jag inte alls var nervös för förut, då var jag mer nervös för festen, hur allt ska bli med det, mat och att alla ska ha det roligt, och framförallt att det blir bra.

• Nett@n

Har både vigselprogram, festprogram samt bordsplacering kvar. MEn det är inga problem. Har en planering i huvudet hur det ska se ut.

Idag har jag handlat böcker till resan, fyllt i min adressbok, handlat en mapp som vi ska ha flygbiljetter, pass och andra viktiga papper i. Sedan ska jag börja med bordsplaceringen.

Hur går det för er?

• rottweiler

nett@an har ni fått era biljetter ännu? vi borde få våra snart, det är väl 2 veckor innan man får dom tror jag.

igår hämta vi pengar, så det är fixat, bra och ha lite malayisiska pengar på sig.

har du blivit hippad ännu då?

• Nett@n

Japp. Våra biljetter har vi fått. Det var ganska länge sedan.

Jag ska försöka åka och växla pengar nästa vecka. Ja, det är riktigt bra att ha med sig lite...=)

Japp, blev hippad den 1 juli. Själv då?

Idag ska vi träna lite bröllopsdans och börja med bordsplaceringen. Ska göra en planering över de dagarna som är kvar också så att allt är färdigt i GOD tid. Hur går det för er?

• rottweiler

hej!
    vi fick biljetterna idag. kul kul! nu blir man ju riktigt sugen på att åka på en gång.

jag vart utbjuden av mina arbetskamrater för en vecka sedan, men har en känsla av att jag kommer bli tagen igen av mina kompisar som är bjudna på bröllopet.

annars så har jag fortfarande inte fått ändan ur vagnen och gjort något mer, men imorgon är min sista dag innan semestern. sen tänkte jag göra det sista, vore ju skönt att sista veckan ha allt iordning.

• Nett@n

Förstår det. Idag ska jag pröva klänningen en sista gång med underkläder och skor.

Det närmar sig för dig!

Svar på tråden ja då var det snart dax!!! (29/7)