• rottweiler

ja då var det snart dax!!! (29/7)

Ja då var det inte länge kvar, har lite kvar att göra, känner mig inte så nervös som jag trodde jag skulle göra, men det kommer väl.

eller när jag tänker på det så är jag nog ganska nervös.

hur går det för er andra som oxå snart ska gifta er? har ni mycket kvar att fixa med.

• Svar på tråden ja då var det snart dax!!! (29/7)
  • Nett@n

Jag har ganska mycktet att fixa med. Men jag är ledig nu så det känns helt ok. Ska försöka göra bordsplacering, boka taxi, träffa fotograf den här veckan.

• rottweiler

ja bordsplaceringen har vi oxå kvar,måste ta och göra den nu. jag har varit sån att jaja det är länge kvar, man behöver ej ha så bråttomt med allt, men nu är det ju vekligen inte långt kvar. bäst att sätta på ett kol.jag går på ledigt om en vecka, känns skönt, då kan man verkligen pyssla lite. när gifter ni er?

• Bröllop06

Gifter mig 19 augusti och har sen det bestämdes tänkt att det är långt kvar, det kan vi ta sen. Börjar nu inse att man måste börja ta tag i saker. Tur att man har en driftig mamma som tjatat så en del blivit fixat.

• rottweiler

nett@n: hur kommer erat bröllop vara?

• Nett@n

Söder om stan, fest efter, cirka 70 st, sedan till Bali. Själv då?

• rottweiler

fest i lokal, cirkus 70-80 inbjudna, sedan åker vi till malaysia.

vad härligt att åka till bali, får man fråga vad ni får ge för det? hur länge blir ni där? vi fundera på något sånt där ställe men tyckte det verka så dyrt.

• Linnak

Vi gifter också den 29/7 !

• Nett@n

Vi betalade 27 000:- för resa och hotell. Vi ska vara där i tre veckor.

• Nett@n

Linnak - har du allt under kontroll?

Svar på tråden ja då var det snart dax!!! (29/7)