• female81

december 2006

December brudar var håller ni till??

• Svar på tråden december 2006
  • Sara_80

ja det kan ju bli lite trångt. ett litet kalas kan nog vara roligt, blir nog många som e glada för.
    Super att du hittade en klänning så snabbt och riktigt bra pris blev det också. har du nån bild på den. Min m2b och hans bestman har vart iväg å provat kläder idag, jättefina kommer dom bli. börjar kännas verkligt nu. :)

• hönapöna

Nu är alla inbjudningar ute och bröllopet är äntligen officiellt! Äntligen kan jag prata om detta med alla mina vänner. Har varit så jobbigt att försöka hålla det hemligt...
    Skall alla ha cape över klänningen? Någon som har någon koll på priser?

• pradagirl

hej tjejerna.
    Är så glad i dag guldsmeden ringde och min allians ring är klar, hämtade den direkt och har svårt att inte ha den på mig, min sambo får nog gömma ringarna kan inte låta bli att gå och titta på dom.
    Oj vad svårt 125 dagar kvar....
    Har nu oxå fått ett mail om mina blommor, det verkar som floristen fattat vd jag vill ha, men lite svårt är det ju, men jag har mailat både bilder och namn på rosorna jag vill ha, hoppas bara att det blir bra, oj vilken oro, känns nästan lite löjligt men man gifter sig ju bara en gång (hoppas jag... )
    Ville bara skriva av mig lite...
    pradagirl

• *~9.12.06~*

MalinPalin,vi gifter oss också den 9:e.Kul!

• *~9.12.06~*

och Linda!!Läste inte hela tråden!

• female81

har bokat lokal nu, har försökt få tag på fotograf men ingen svarar. suck. har skickat ett mail funderar på att gå upp till dem i eftermiddag då jag ändå är på stan.

tror ni det bli knepigt ang min dag (annandag jul??)

• Sara_80

female81: den var jättefin. :)

• pradagirl

hej
    ville bara önska alla december tjejer en trevlig helg

Svar på tråden december 2006