Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Jo, har ju en bild om hur min drömklänning ska se ut på ett ungefär.
Om du vill kan du gå in på www.chardas.com/ gå vidare till SMAKPROV 2006 ÅRS KOLLEKTION och så klickar du på 4:de bilden, där är den!
MissTess
Den ser helt underbar ut! Vill du ha slöja, tiara, m.m?
The:
Ja, jag är jätte förtjust i den!
Hade tänkt ha tiara, håller på att spara ut mitt hår, vill ha det väldigt långt och lockigt, sen bara göra en uppsättning av "överhåret" så att man får lite höjd på det.
En kompis till mig är frisör, så hon ska fixa mitt hår.
Är lite osäker på om jag ska ha smycken och i så fall vad....men har ju tid på mig att tänka
Ska hur som helst bli spännande att kika på klänning idag, och hoppas att dom har något liknande som på bilden!
Har ni kommit på något färg-tema? Vi tänkte ha vinrött, vitt och guld - är det jättevanligt och trist enligt er? Har ni någon bra sida där man kan kolla på förslag på dukningar samt på inbjudningar, festhäften mm?
Vi har också bokat allt utom fordon som vi ska åka med från kyrka till festlokal. Just bilen är viktig för min m2b så jag låter honom helt bestämma (Nåja, nästan helt iaf :) )
TomKat:
vi har samma färgtema
Mest för jag tycker dom passar bra ihop.
Min tärna ska ha en vinröd klänning, den färgen hon passar bäst i.
Och min bukett består av röda rosor. Tärnan ska ha en bukett med vita.
Oxå klara med allt för 12-6 månader + det mesta som går från de andra månaderna oxå =) ska iväg på prov smink + hår iem.
The
får jag fråga vad det var för vin? ska iof ha hampange till fördrinken men letar alltid efter goda viner
förhoppningsis
Det låter tidigt!
Det hjälper nog inte värst mycket med namn på våra viner. De finns nämligen inte att få tag på i Sverige. Kör direktinport från Italien nämligen..
När har ni tänkt att skicka iväg inbjudan? När tycker ni att man ska skicka när man har långväga gäster (Finland)
MissTess:
Har ni funderat på hur era inbjudningskort/tackkort ska se ut?
TomKat
Nån gång i mars har vi funderingar på.. Kommer förboka hotell och sånt för långväga gäster. Fast de flesta vet ju redan att vi ska gifta oss förstås..