• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • förhoppningsis

Men hemlagat pizza som är så gott, och dessutom otroligt mycket nyttigare än köpt. Känner igen strandad val biten, åt förlovningsfrukost för min bror på clarion och när kl var 20 så kunde jag ff knappast röra mig...
    Men då har du något att se fram emot ikväll oxå, bara att välja film så är kvällen perfekt!

Vilket kap du verkar ha gjort, komma med gotte till dig när du ligger och läser bröllops å pyssel tidningar... det vore nått för J att ta efter =)

Hur ser helgplanerna ut annars då?
    Jag ska lämna tillbaka lite pysselböcker till biblan å sen på bröllop.

• Gerda

Åh så kul med bröllop! Fusk! :D

Vi ska på stan och bara strosa, sen till Aker Brygga och äta lunch på TGI Fridays...(min önskan)... Vill till en speciell leksaksaffär och kolla in en skattekista till gudsonen - se om det finns många kvar eller inte - han blev helt till sig när han var å hälsade på sist. Men den kostade lite för mkt för hans lilla semesterkassa. 350kr är mkt pengar för en liten 6 åring!

• förhoppningsis

Ja gå på bröllop är kul, får dessutom mycket inspiration =)
    Bara hoppas att det fina vädret håller i sig, här har det ösregnat flera dagar och varit översvämningar... ska åka båt.

Låter som en riktig mysdag.

Nu måste jag smita härifrån, ska äta ordentlig lunch innan vi byter om så vi står oss till middagen

ha en bra dag!

• Fru The

Hejsan!

Här hänger man inte med!

Har ni haft fin lördag?

Idag får vi en massa vin hem som vi ska provsmaka inför bröllopet. Det ska bli både gott och spännande!

• Dalabrud-07

The - hoppas att ni hade det trevligt igår kväll

Jag har iallafall gjort ännu ett inköp till bröllopet
    5 st. ovala zink-krukor som ska stå på toaletten med diverse innehåll.
    Jag hade tänkt vanliga korg korgar (i rotting eller vad det heter), men det var faktiskt mamma som tyckte zink istället, då kunde man ju måla och dekorera som man själv vill + att dom går åt till blommor efter själva bröllopet.
    Nu är bara frågan vad jag ska stoppa i dom

• Fru The

Dalabrud-07

Skrev i morse.. Så ja, vinet kommer idag.. Men det blir nog trevligt ändå!

Funderar lite själv på sånna där toa-korgar. Men vet inte. Allt kostar ju och nånstans får man ju dra en gräns på vad man lägger pengar på.

Däremot en korg med plåster och annat första hjälpen kan ju behövas för ömma fötter. Gästerna ska ju klara sig själv liksom... I alla fall min tanke, men vem vet? Tiden är lång till dess..

Ha en fin söndag!

• Dalabrud-07

The - hoppsan, kollade inte datumet, tog bara för givet att du skrev i går

• Dalabrud-07

The - vi ska ha festen på en loge, så det finns bara utedass, med andra ord så finns det inga handfat heller, så det känns trevligare för gästerna om det finns bla. våtservetter där i, sen får vi se vad vi stoppar i mer.

• ViSt

Här är en till som står burd 070707. Hur mycket har ni planerat och fixat/bokat?

Svar på tråden Vår dag 070707... #3