Vi som ska gifta oss utomlands 2
Är borta en vecka från BT så är tråden borta...
Hittar inte någon ny så jag fixade en.
Hoppas ni alla hittar hit!
Är borta en vecka från BT så är tråden borta...
Hittar inte någon ny så jag fixade en.
Hoppas ni alla hittar hit!
mars2007
Vi har kontaktat travelinsight och de verkar faktiskt kunna hjälpa oss. Sen så har vi en enormt hjälpsam reseförsäljare som mejlar runt till lite folk där nere, mycket snällt måste jag säga
Vi funderar också på att ta med våra föräldrar...men tänk om man parar ihop två par som har helt olika intressen? Vi vill ju vara ifred ibland också, det blir ju trots allt vår smekmånad
Hur gör du... - vart gifter ni er?
hemligmia - ja, vi har också en superbra reseförsäljare som har ordnat övriga resan (flyg+hotell ej charter) som även ska kolla upp våra vigselönskemål.
jo, d e klart att man vill vara ifred eftersom det samtidigt blir smekmånad. men vi har redan varit på semester hela högen ihop nu i vintras (sälen) och det funka utmärkt, viktigt är ju att man inte "sitter ihop" hela tiden utan gör egena saker fastän man reser tillsammans. sen är det faktixt av lite praktiska skäl, förutom att vi vill dela den stora dagen m dem, då vi behöver barnvakt åt vår dotter som självklart ska följa med ner.
längtar ihjäl mig nu känns det så verkligt iom att flyg å hotell e bokat
Stort grattis Next!!
Betätta allt när du kommer hem!
har ju glömt att gratulera er Next, sorry...
Hursomhelst GRATTIS!
Tack så mycket!
Har nu kommit hem och tyvärr redan börjat jobba igen. Ska försöka ta mig tid snart att skriva ner vår berättelse och ta in lite bilder på vår sida.
Hoppas att allt har gått bra för er som fortfarande har det roligta kvar!
Välkommen hem, Next!
Jag är såå nyfiken på att höra allt om resan!
Hej!
Nu har jag iaf lyckats få upp bilder på vår sida. Har tyvärr inte hunnit skriva rent vår berättelse. Men tjuvkika gärna på bilderna: www.malmborstad.se/index.php&mer=vigseln
Hej Next!
Åååå vad kul att få prata med dig igen.
Mina varmaste gratulationer och lyckönskningar till brudparet! Förstår att ni hade en helt underbar resa och fantastiskt bröllop...vilka underbara bilder..ni är sååå fina!!!
Har startat en tråd är på BT som heter; För oss som gift sig/ska gifta sig utomlands. TooBee har hittat dit så vi har återupptagit kontakten nu som nyblivna fruar. Varmt välkommen Next...vi vill gärna ha med dig där!!!
Kram på dig!
Åker iväg på semester en vecka nu, men jag återkommer....
Ha det så bra!
kram
Next
Åh, vad ni var fina !!
Det såg jättemysigt ut och du och maken var så snygga !!
Vilka omgivningar att gifta sig i - det måste varit jättehärligt.
Själv ångrar jag inte en sekund att vi gifte oss utomlands - det är ett minne för livet !
Ezzy
Ja, vi fruar måste ju hålla ihop här på BT:):)