• Next

Vi som ska gifta oss utomlands 2

Är borta en vecka från BT så är tråden borta...

Hittar inte någon ny så jag fixade en.

Hoppas ni alla hittar hit!

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss utomlands 2
  • Tizzeltazz

någon mer än jag som tycker att 2008 är sjukt långt borta?? :(

vill nuuuuu

• Too Be  gift nu

Tizzeltazz
    Ja, liite längt är det kanske med tiden går hemskt snabbt sen när det börjar närma sig.
    Själv så skulle jag kunna tänka mig att ha bröllopsdagen en gång till - det var så underbart !
    Men vi har vår fest för släkt och vänner nu på lördag.

• Too Be  gift nu

Jisses - jag stavar ju som en kråka:)

Det skulle stå:
    Ja, liite långt är det kanske - men tiden går hemskt snabbt sen när det börjar närma sig bröllopsdagen.

• Next

NU ar vi gifta.

Vi gifte oss pa stranden och fick solsken trots att alla prognoser visade regn. Helt underbart var det!

Ha det gott!

• hemligmia

Next

GRATTIS! Berätta allt sen

• Too Be  gift nu

Next
    GRATTIS !
    Det låter som att ni har haft det underbart !!
    Ser fram emot berättelse och foton när ni kommer hem !

• mars2007

Hej, här e en till som ska gifta sig utomlands...

Vi gifter oss på Koh Chang, Thailand i mars, ingen exakt datum e satt än dock...

• hemligmia

mars2007

Det ska vi med, fast på Koh Lanta. Hur har ni ordnat med vigselförrättare? Tycker att det e lite bökigt det där, borde finnas en svensk präst överallt så det blev mindre krångel säger jag som funderar på att gå ur svenska kyrkan

• mars2007

hemligmia

vi har bestämt oss för att viga oss borgerligt här hemma innan vi åker ner för det juridiska. där nere tänkte vi bara ha en liten privat cermoni där vi byter våra ringar, våra föräldrar följer med, utan vigselförättare. blir så himla bökigt m allt pappersarbete.

vi hade bara tänkt be hotellet om hjälp m att ordna en vacker plats åt oss m lite blommor å så... hoppas att det går.

• Hur gör du...

Mars 2007 - det går säkert hur bra som helst. De flesta hotell verkar organisera bröllop ! Vi gifter oss på ett hotell jan 2007 :)

Svar på tråden Vi som ska gifta oss utomlands 2