• skönheten

lumene

vad tycker ni om lumenes hudvårdsprodukter?tycker ni jag ska välja lumene eller loreal?

• Svar på tråden lumene
  • skönheten

glömde säga att jag har blandadhy men har mycket l'tt att få finnar!

• Johanna = en lat kock

jag har ffa torr hy men ibland finnar på hakan

gillar lumenes produkter
    ffa deras "mix it up" foundation som man kan göra så transparent eller så täckande man vill - utan att behöva joxa med femtielva olika produkter

och deras hjortron, tranbärserie! sååå skön!

• rocketqueen

Jag gillar Lumene! Bra produkter som inte är onödigt starka, och mycket att välja på! Lumene framför L'Oreal, helt klart.

• Princessa

Lumenes produkter är mycket bättre och "lyxigare" än loreals! Luktar gott och är sköna att använda!

• Snart lilla frugan

Älskar Lumenenes Balancing gel cleanser - den enda som verkligen löddrar och tvättar helt rent utan att man får torr clearasil-känsla..

• amaltea

Jag använder Lumenes Balancing Gel Cleanser och är jättenöjd med den! Tycker att den både känns bra att använda plus att den har en fräsch och lagom stark doft.

• pickolina

Puffar!

Är pank just nu och min dermalogicarengöring är snart slut så jag skulle gärna höra med om Lumenes produkter.. Gärna för blandhy.

• mippemutt

Vill också veta mer om Lumene så jag puffar. Gärna för känslig hy.

• Flummig

För blandhy och fet hy jar de serien Matt Touch och den är suvve, väldigt billig och luktar gott. Den kan vara lite uttorkande, men om man är nog med fuktgelen i serien ska det funka bra..

För dig med känslig hy kan Milky rengöring och ansiktvatten vara bra. De har härlig konsistens och doftar bekvämt. Sedan har dom en hel serie cremer för just känslig hy, de heter blackkurrant( eller något sådant) och doftar gott. Kolla upp detta mer så får ni mer koll! Lycka till =D

Svar på tråden lumene