lumene
vad tycker ni om lumenes hudvårdsprodukter?tycker ni jag ska välja lumene eller loreal?
vad tycker ni om lumenes hudvårdsprodukter?tycker ni jag ska välja lumene eller loreal?
glömde säga att jag har blandadhy men har mycket l'tt att få finnar!
jag har ffa torr hy men ibland finnar på hakan
gillar lumenes produkter
ffa deras "mix it up" foundation som man kan göra så transparent eller så täckande man vill - utan att behöva joxa med femtielva olika produkter
och deras hjortron, tranbärserie! sååå skön!
mer tips?
Jag gillar Lumene! Bra produkter som inte är onödigt starka, och mycket att välja på! Lumene framför L'Oreal, helt klart.
Lumenes produkter är mycket bättre och "lyxigare" än loreals! Luktar gott och är sköna att använda!
Älskar Lumenenes Balancing gel cleanser - den enda som verkligen löddrar och tvättar helt rent utan att man får torr clearasil-känsla..
Jag använder Lumenes Balancing Gel Cleanser och är jättenöjd med den! Tycker att den både känns bra att använda plus att den har en fräsch och lagom stark doft.
Puffar!
Är pank just nu och min dermalogicarengöring är snart slut så jag skulle gärna höra med om Lumenes produkter.. Gärna för blandhy.
Vill också veta mer om Lumene så jag puffar. Gärna för känslig hy.
För blandhy och fet hy jar de serien Matt Touch och den är suvve, väldigt billig och luktar gott. Den kan vara lite uttorkande, men om man är nog med fuktgelen i serien ska det funka bra..
För dig med känslig hy kan Milky rengöring och ansiktvatten vara bra. De har härlig konsistens och doftar bekvämt. Sedan har dom en hel serie cremer för just känslig hy, de heter blackkurrant( eller något sådant) och doftar gott. Kolla upp detta mer så får ni mer koll! Lycka till =D