• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Yllo

Nu är kläderna till lillkillen införskaffade. Väntar bara på att dotterns klänning ska komma.

Nästan alla har svarat nu.. bara 2 som bett om att få svara lite senare.

Gästlistan blev nu 40 pers som kommer, 13 som tackade nej + dessa två som ej kunnat svara än.
    Ska sätta mig ner och börja spåna ordentligt på bordsplaceringen nu i veckan och så ska jag gå igenom alla frisyrer jag gillat och välja ut på ett ungefär hur jag ska ha håret. Har ju provkamningen på lördag så det vore bra om jag kommit fram till ett beslut innan dess

• Akkidakki

åh e så arg, fast jag har lugnat ner mig lite ändå...
    I lördags så fick min m2b ett sånt behov av att formatera om vår dator för ett spel som han spelar inte flöt som det skulle. Och vips så va vigselprogrammet och festprogrammet borta. Och sen även alla mina favoritlänkar... Jävla pucko!!! Fan va arg ja va igår!!! Och e idag!! Så nu e de bara och börja om från början. Men eftersom min m2b säger att det bara tar 5 minuter och fixa nytt så ska han få göra de denna gången!!! Han har fan ingen hjärna!!!!! Grrrr

• junibrud2006

Akkidakki - Stackars dig! Fy så trist när man fixat och börjat få ordning på allting. Styrkekram!

• junibrud2006

En liten fråga... Vi ska skicka iväg våra bordsplaceringskort för tryck och funderar på att ha något annat än våra förnamn på just oss två. Har ni några idéer - förutom då brud och brudgum?! Har kört fast!

• Yllo

Akkidakki
    Åhh fy.. elak karlslok! Stackars dig.. nåja vi får hoppas att han fixar det även om jag betvivlar att det tar 5 min

Själv har jag lite samma problem.. fast inte med mannen.. utan med ungarna. Just nu har dom totalförbud på ena datorn p g a att det är där som festprogrammet ligger Dom har en viss förmåga att kracha datorn med jämna mellanrum och det är onekligen lite jobbigt att sitta och återställa allt....

• Akkidakki

japp lite småarg e ja allt... Och på nåt sätt tror ja att de e lättare och säga till barn vad dom inte får göra än till min kära sambo... han tar sig såna friheter ;)

Ja de löser sig säkert. Har gett honom totalförbud att spela nu tills vi fixat programmen igen... tyckte de va ett rättvist straff!! Hehe...

• Yllo

hahahaha.. Om du tror att det är lättare att säga till ett barn så tar du fel!! Vet du hur många gånger vi sagt åt våra att dom inte får installera några spel på datorerna utan att fråga oss?? Tror du att dom frågar? Nejdå, helt plötsligt så låser sig tangentbordet och det står bara "error, error, error" överallt. Då har de små kräken varit framme igen och installerat något skitprogram från intenet som låser hela datorn och radderar program *suck*
    Ena datorn har vi varit tvunga att göra ominstallation på 20 ggr de senaste 2 åren

• jamboochjag

Tjejer med dataproblem, varför inte skaffa ett litet fint USB-minne och spara allt det viktiga på?

• Markusbrud

Hej tjejer!
    Jag har inte varit med i tråden på MYCKET länge, men jag har följt er hela tiden :)
    Jag börjar få ordning på allt också, det är 78 som har tackat ja!!! Oj jag trodde att det skulle vara färre...

Ialla fall så verkar allt flyta på. Jag har precis bokat tid för mani- och padikyr till mig och tärnan på fredagen innan. Hur många ska vara lediga på fredagen?

Jag har även bestämt mig för att binda min och tärnornas bukett, så jag har lite att pyssla med dagen innan. Sen hoppas jag att solen skiner och att jag bara kan slappa hemma hos mina föräldrar och att vi ska grilla något gott på kvällen :D så att jag glämmer bort att vara nervös...

Sover ni tillsammans eller var för sig natten innan? Jag sover hos mina föräldrar, där kommer jag även att göra mig i ordning (Emma Nors kommer) så min m2b får drömma lite :)

kram kram

• juni3brud

Så nu var hippan bortgjord... oj vad skoj det var. Älskar mina vänner som lagt ner sånt arbete på lilla mig. Allt var helt perfekt...

Ska träffa prästen imorrn och fixa med det sista nästa vecka och valsen... ja, den kanske vi borde träna på... *skratt*

Svar på tråden 3 juni 2006