• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • famousfairy

Tärnansara.. GRATTIS!!
    Sahlena. försök att samla dina frågår! ingenting är för dumt!

Sannab.. Välkommen!! här är vi, alla ha miljoner frågor ingenting är dumt,
    mina var jätte långt ut och högt upp och svullen, det ha gått 6veckor för mig men fortfarande efter en månad var dom på "sidorna" men det lägga sig. Lätt för mig at säga nu men man måste ha tålamod. Det är två stora operationer, och även om man är inte "sjuk" man måste ta det försiktigt och lungt (lugnt!?). Det måste jag fortfarande.
    jag ha inte joggad och bara nyligen börjad kör moppe, med 2 sportbh på! och ta långa snabba promenader.
    Magen kan bli svullen men det gå också ned efter 10-14 dager.
    KRAM

• Tärnansara

Rat och famousfairy
    Tack så mycket!

• Zemiramis

Jag fått en återbudstid, så ny tid är 11:e juli!!! Så spännande och pirrigt.

Är det nån mer än jag som nojjar över narkosen?

• Tärnansara

famousfairy

Du opererades väl på ak? Jag undrar nämligen om den här casall sportbh:n man fick med sig! Jag fick en medium med A-B kupa och den känns verkligen trång, tycker själv att den måste vara för liten! vad fick du för storlek och hur har din kännts?
    kraaam

• Sannab

famousfairy..tack ;)

Man har så många frågor.. vet nån om det är dåligt att börja massera för tidigt.. om man ska vänta några dagar pga ärren och allt eller om man ska börja nästan dag två?

• martinibruden

Tärnansara, Hur mycket la du in? Hur stor kupa förväntas du få? Låter som du fått en liten casall. Jag fick c-dkupa. Den andra a-b fick jag också prova. Klart de ska vara trånga men inte för trånga. Ring och hör med AK. De är hjälpsamma om du har undringar.

• Tärnansara

martinibruden

Jag la in FF 425cc, jag tror jag hamnar på en 70D!Vad har du för kupa? När opererades du och hur mycket la du in? Vem opererade dig? Jag ska dit på onsdag så jag ska ta å fråga dem då, för det känns som jag klämmer till dem alldelles för mycket!
    kram

• Tärnansara

martinibruden

Jag vet inte vad en medium är för storlek om man jämför med 70 eller 75 i vanlig bh! Jag ligger precis mittimellan 70 och 75 enligt olika tabeller! Vet du?
    Kraam

• martinibruden

Jag la in 375 cc och fick d-kupa.Tror det var MF. Kommer inte håg det där med profilerna. Det var Jonas som op mig. Jag är supernöjd! Opererades i augusti 2004.

• Tärnansara

martinibruden

Jag är 72cm under brösten och 91 över brösten, nu i alla fall, det kan ju svullna ner också!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)