• Linma

15 juli tjejer hur går det?

Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..

Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)

Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)

• Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?
  • Puh76

Lina & Gustav: Ja vi tycker oxå att det är lite dyrt. och tyvärr så är alla de bilar vi varit intresserade av redan bokade.

• Lina & Gustav

Och här i Karlstad finns det knappt några alternativ

• Linma

Jag håller med...har samma problem, tänker inte betala tusen lappar för att åka en bil i 5 minuter...då får det isf bli cykel.. :)

• bullisklubben

Vi har tur och har en kompis med både rolig bil och fin båt!! Frågade om vi kunde få hjälp av honom med transport som bröllopspresent! Båt om det är sol och krisplan med bil om det MOT ALL FÖRMODAN blir regn!

• bullisklubben

Nu är det inte så långt kvar!! Börjar bli lite nervös! Någon av er 15 juli brudar som ska gifta er i Stockholm?

• Linma

ja om jag hade gift mig i byxor hade jag gärna haft tandem..hihi eller en skottkärra kanske..eller flak moppe..hihi....nej vi får se vad det blir... min svärmor håller på att luska fram något...är sååå otroligt tacksam för all hjälp från henne..vad skulle man göra utan föräldrar och svärföräldrar!? :)

• Puh76

Linma: Ja det undrar jag med!!

• Linma

I dag såg jag en bild av en tjej som lockat sitt hår med små krulliga lockar..åh vad fint det var...nu blev jag sugen på att ha det så också..jag har verkligen problem med mitt hår..hihi

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?