• Linma

15 juli tjejer hur går det?

Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..

Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)

Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)

• Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?
  • Lillpysch

Det är shirley clamp som sjunger "som en vind i ditt hår" och the real group som sjunger "ett liv för mig".

Till inmarsch funderar vi på pachelbells canon, och utmarsch trumpet volontary. Men vi är inte säkra än.

• Snart-lilla-frun!

Är det bara tre månader kvar!! Ja, det stämmer ju... gosh, vad tiden går fort!
    Måste fråga, hindersprövningen- gäller inte den i tre månader dvs är det inte på vippen FÖR tidigt att skicka efter den nu??
    /15 juli= läääängtar...

• Puh76

Snart-lilla-frun: Hindersprövningen gäller i 4 månader.

Lillpysch: Er inmarsch har jag aldrig hört. Vet du var man kan lyssna på den?
    Har problem att bestämma mig för en, vet bara att utgångsmarsch ska vara Widdors Toccata.

• Linma

Japp stämmer den gäller i 4:a månader. Vi har precis fått våran så nu börjar det verkligen kännas på riktigt!!

Myyyyyseeeeerrrr.. :)

Hoppas att man inte glömmer bort den här känslan i framtiden bara.. ;)

• Snart-lilla-frun!

Aha, då vet jag. Kanske man skulle ta tag i hindersprövningen då...
    Håller på och provlockar håret för tillfället... har inte riktigt begripit hur man får stora, separerade lockar? Alltså inte små, burriga utan stooora som håller länge... Frisören sa spolar men jag tycker inte det blir riktiga lockar av dom utan mer volym och böj ute i toppen... tror mer på locktång diameter max 38cm... Vad tror ni?
    Linma- hur har du tänkt att ha håret? Har du varit hos frisören och planerat ännu?

• Snart-lilla-frun!

Brrrr, fick gåshud på hela kroppen när jag läste igenom namnändrings- och hindersprövningsblanketten!! Så underbart... ska "överraska" sambon senare idag med lapparna...hihi

• Linma

snart lilla fru---

hihi...nej har fullständig panik i frågan om håret.. har axellångt,blont, tunt hår utan volym som lätt går av..typiskt svenskt tyvärr..hihi vill inte ha löshår eftersom det inte är "jag" men funderar på en uppsättning, lite spretig med en smal tiara..eller så panik klipper jag av det i en kortare frisyr helt enkelt..hihi ska bli kul att se vad som händer..ska diskutera det med min frisör när jag väl har tid och åka dit.

Var ska ni gifta er??

• Snart-lilla-frun!

Linma- Jahapp, då har du lite att fundera på alltså... Har du kollat på alla dessa bilder och sajter med frisyrer och uppsättningar som florerar här på BT? Mängder... Iofs har jag tittat på dom alla (känns det som) och inte hittat ngn som passar helt... hm. Vi gifter oss i södra dalarna där vi också bor. Ni då? Vart står bröllopet?
    Har en allmän fråga till er brudar, har ni gjort inbjudningarna själva? Värt att göra det? Eller kommer man att sitta där med embossingpulver i hela näsan och elda upp korten ovanför spisen, bli osams med blivande maken osv osv?? thihi...

• Puh76

Snart-lilla-frun: Vi har beställt våra inbjudningskort. De blev jättefina.

Var i Dalarna bor du? Är nämligen halvkulla.

• Linma

hihi för mig och min tärna tog det en hel dag att göra 38 inbjudningskort med embossing och allt, de blev dock super fina och vi är jätte nöjda, men visst billigt blev de inte..men vi hade super kul när vi gjorde dem också..med ett glas rött vin i den ena handen och pulver och spray lim i den andra..hihi..

Vi gifter oss på Österlen :)

Glad påsk!!

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?