15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Hallåj!
Har precis hittat den här tråden, kul att de fler med samma datum.
Måste bara fråga, är det ingen mer än jag som börjar känna lite småpanik för att hinna klart med allt??
Ska iaf till Tyskland imorgon och handla sprit, så kan man iaf bocka av en punkt till på listan.
Hej!
Här är en till juli brud !
Jag börjar verkligen känna panik !!
Inbjudningskorten är skickade, klänningen köpt,provsminkning på onsdag(26/4),hotell e bokat för bröllopsnatten,fotografen e klar,transport från kyrkan e oxå klart,porslinet är bokat, lokalen e bokad,m2b´s kläder e klara, bestman´s kläder e oxå klara.
Så jag har allt kommit en bra bit på listan....men listan e ju låååång =)
Snart skall m2b och bestmanen åka till tysklad å shoppa sprit!!
Nästa vecka skall vi beställa tårtan.
Festprogrammen skall jag börja kolla på igen. Gör dom själv!
ojojojojoj nu blev jag stressade!! hahha
Johannabrud -06
Var lugnt, du/ni har ju ordnat massor!!?! Fortfarande har vi nästan 3 månader på oss...
Snart-lilla-frun!
Ja jag vet..men jag e sånn att jag vill gärna göra allt själv så jag får det som jag vill ha det. Å då får man massor att göra ..hahah
Min sambo tycker att jag e hel knäpp som stressar runt som en dåre..hahah
Jag börjar oxå känna mig lite småstressad!!!
Vi har så mycket kvar: Vi har ingen fotograf, ingen mat och ingen transport!!!!
Vi ska smaka tårta på lördag och köpa min blivandes kläder..
Men inbjudningarna är iallafall skickade nu..puh!!
Snart-lilla-frun... ja det känns riktigt underbart när man väl skickat iväg alla korten, det är verkligen då det börrjar kännas att detta är på riktigt.. pirrigt... Ja jag hoppas verkligen att klänningen är fin, den ska komma i början av maj..skickade in mina mått i slutet av mars. Den var beräknad att komma nu i veckan, men de var lite sena pga hög belastning. Men längtar det ska bli så spännande att få den. Även om jag just drömmer mardrömmar om att den är blå grön, ser ut som en trasa och är alldeles sne.. hihi
15juli06 kul med flera 15 juli brudar här.. vad kul att du också bor i HBG, var ska ni gifta er?
Johannabrud06 Känner igen det där med att sambon tycker att man är knäpp bara för att man vill ha det så bra som möjligt..hihi hoppas att ni alla får en bra dag i solen!!
Linma
Härligt att höra att det...hahahha
Du får oxå ha en underbar dag i solen!
Johannabrud-06: Min sambo tycker att allt är lugnt och att det är lång tid kvar...
Tycker att jag stressar i onödan!
Så du är inte ensam.
Jag är så kär i min klänning att jag bara måste visa den:) Den kom för tre veckor sen men ska på lite diet över boopsen där det var lite stramt:D:D (vissa har fått mer än man önskade sig)
www.bridefashion.dk/index.php&mid=40&start=2
Tyvärr får jag ingen härlig dag i solen, måste plugga, är väldigt fed up på plugg nu när man bara vill vara i trädgården och dra i ogräset, men nöden har ingen lag :)
Linma: Vi ska gifta oss utanför Ängelholm, där min gamla konfirmationspräst är verksam, sen blir det fest på Parapeten! :)
15juli06: Din klänning är jättefin..skönt att du blev nöjd.
Hur gör du för att boopsen ska bli mindre..min klänning är oxå lite liten över brösten?