• Linma

15 juli tjejer hur går det?

Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..

Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)

Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)

• Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?
  • Snart-lilla-frun!

Linma-
    Ah, det kan jag förstå! Började igår jag med, såååååå kul!!! Men ngt rödvin vågade jag inte smutta på just då...
    Österlen har jag aldrig varit men det lär ju ska vara väldigt fint... Bor ni där?
    Puh76-
    Jasså, en förrymd kulla!! Eller missförstod jag dig, bor du kanske i dalarna tom? Vi bor i södra dalarna och ska gifta oss i en liten fin kyrka vid en liten sjö...
    Ha en bra dag i vårsolen! (för ni sitter väl inte inne och knapprar på datorn och hänger på BT hela dagen? *blink*)

• Puh76

Snart-lilla-frun: Nä jag bor i Skåne men mamma är dalkulla.

• Linma

Jag är uppväxt utanför Uppsala, har bott i sthlm men bor nu med min sambo i Helsingborg. Han är dock från österlen därav att vi kommer fira vår STORA dag där nere..men det är så underbart fint, har varit där hela påsken och tittat runt på konst hoppas att ni haft en bra påsk!!

• Linma

Väntar just nu på min klänning med spänning!! Den beräknas vara klar i början av maj!!

• Snart-lilla-frun!

Linma- Berätta mer! Vem syr klänningen? Vad blir det för modell? =)

• Puh76

Vi har skickat ut de flesta inbjudningarna nu..har fått några svar med!!

Prästen har kontaktat oss så vi ska prata med henne nästa vecka.

Nästa lördag ska vi provsmaka tårta!!!

• Linma

snart lilla fru

jag har skickat efter klänningen på e-bay väntar med spänning på att den ska bli klar. :) En klar chansning men men blir det inte bra får jag väl ut och panik shoppa hihi... här är en bild av den...
    Om det funkar?..

cgi.ebay.com/WG0503-WEDDING-BRIDAL-GOWN-DRESS-SIZE-2-30-OR-CUSTOM_W0QQitemZ8277689507QQcategoryZ63851QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Har funderat och funderat på mitt hår och jag och en kompis ska försöka göra en provuppsättning med en ros i håret för att försöka fundera ut om jag ska satsa på det eller tiara. är lite rädd för att tiaran ska bli för mycket eftersom jag har ett halsband i strass.... men vi får se om vi kommer att lyckas.. :)

Puh76 Mums låter gott att få provsmaka tårtan, vi ska nog ha en ganska vanlig prinsesstårta ganska enkelt, kommer nog inte kunna äta så mycket tårta iaf :)Vad bra att prästen kontaktade er.. har tänkt på att jag borde nog kontakta vår präst snart, men väntar lite till så kanske han kontaktar oss istället!1 :) ha en mysig fredag med era blivande.. :)

• 15juli06

Hallojsan!
    Här är en 15 juli brud till. Linma såg du bor i HBG det gör vi oxå. Nu har vi passerat 3 månaders gränsen allihopa, börjar fatta att det är verkligt. Vi bestämde oss i juni 05 så det har kännts som evigheter framåt i tiden.

Mycket på "pricka av listan" är klart, men får börja skissa på vigsel o festprogram snart.

Trevlig helg tjejer!!

• Puh76

Linma: Tyvärr kan jag inte mysa med min blivande då han jobbar...snyft!

Ha en trevlig helg tjejer!!

• Snart-lilla-frun!

Linma- OooooHhhh! Den såg verkligen jättefin ut! Hoppas att den är så fin i verkligheten också! Tycker du är tuff som vågar skicka efter sådär... tänk vad du sparar pengar om den är fin! Typ 1900 kr med frakt va? Hur har du fått till det, skickat dina mått osv? Ja, det är säkert jättemånga som köper sina klänningar sådär bara det att jag är så feg så jag har inte ens tänkt tanken...
    Har precis vågat mig på att beställa en slöja på ebay!!
    Fredagsmys ja... sambon kollar 'Goldeneye', jag gillar inte gamla james bond så mkt så jag surfar runt på BT istället, som så många gånger förr, hehe...
    Planeringen/förberedelser rullar på så sakteliga... har inbjudningskorten nästan klara, ska bara embossa liiite till men sen framåt söndag ska alla 50 korten i brevlådan! Förresten, hur många gäster kommer ni att ha på era bröllop tjejer? Vi bjuder 86 st och ska hålla till på en loge med massor av plats...

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?