060506
Hoppsan!
Förra tråden stängdes visst. Borde väl vara dags för en ny!!??
Idag är det bara en månad kvar! Hur ligger ni till?? Mycket kvar att göra??
Hoppsan!
Förra tråden stängdes visst. Borde väl vara dags för en ny!!??
Idag är det bara en månad kvar! Hur ligger ni till?? Mycket kvar att göra??
Är det någon som vill dela med sig av sina vigselprogram?
Jag har gjort en första layout till vårt men skulle gärna vilja ha lite referensmaterial.
Tack på förhand!!
ocikatten@hotmail.com
Ocikatten
Har du programmet publisher? Jag har gjort mina i det och kan skicka dig isåfall. Annars måste jag klistra över i word och det blir inte riktigt samma mått men det kan du ju isåfall justera själv men bara så du vet.
Skärgårdsbrud; Vi ska inte uppge löften, däremot kärleksförklaring till varandra. Vi tänker ut innan vad vi vill ha med så att det blir bra, både för oss och gästerna och vi kommer inte ha någon fusklapp.
Publisher finnes!
Hur går det för er?
Det känns lite som vi 6 maj brudar inte riktigt har tid att vara så mkt på BT längre Det är ju bara dryga veckan kvar.
Vi har det mesta under kontroll, tror jag. Jag ska fixa smycken, strumpor och blommor (som jag inte lyckats bestämma mig för än)...
Sen är det småfix kvar i nästa vecka och en del färskvaror som mjölk till kaffet och drinktillbehör osv som är kvar i shoppingväg.
PLUS att vi ännu inte vet om vi får alkoholen som vi beställt. Den har fastnat i Tyskland och de kan itne garantera att den kommer fram i tid. Så kanske vi måste handla dubbelt på bolaget ändå... Suck..
Känner mig rätt så lugn hur som helst, trots bara 10 dagar kvar och det är ju strålande!
Nu har jag varit sååå duktig! Har precis gjort klart våra festprogram. Tog måååånga timmar att göra... Blev så superfina!
Har handlat allt som kan tänkas behövas. Lämnade in våra vitguldsringar till rodinering (heter det så?). De kommer tillbaka den 4:e. Tight med tid...
Längtar sjukt mycket nu! Drömmer om bröllopet varje natt nu.
I natt drömde jag mardrömmar om bröllopet. Jag drömde att jag glömt mina skor och när jag skulle ta på dem utanför kyrkan insåg jag att de låg kvar hemma. Då hade klockorna bröjat ringa och prästen kom ut och frågade hur det gick, jag kallsvettades och slet håret, varvid jag sabbade frisyren, alla gästerna satt och vred på sin inne i kyrkan, jag grät, min sambo skällde om hur jag kunde vara så dum...........
Hoppas att det inte var en sanndröm!! ;)
Nu börjar det verkligen dra ihop sig...
Hur känns det för er??
Vi tror och hoppas att det bara är detaljer kvar!
Jag tycker att det känns både nervös och overkligt på samma gång. Kan inte riktigt fatta att det är så kort tid kvar!
Har bara ett orosmoment kvar - bordsdekorationerna. Kan inte hitta snygga krukor till "Hjärtan på tråd". Har dock anlitat syrran som bor i en störra stad att kika, så det ordnar sig nog!
I övrigt är jag mest orolig för hur mycket jag kommer att böla i kyrkan!