• Sagan

060506

Hoppsan!

Förra tråden stängdes visst. Borde väl vara dags för en ny!!??

Idag är det bara en månad kvar! Hur ligger ni till?? Mycket kvar att göra??

• Svar på tråden 060506
  • Sagan

Ingen kidnappning idag heller....

Nu är det inte mycket tid kvar, blir mer och mer nervös för möhippan för varje vecka som går. Men kan tänka mig att mina vänner har problem med att planera möhippa för en gravid brud.....

• Lope

Lite nervös över om det blir någon möhippa... Min tärna bor utomlands o kommer hem veckan innan, tror jag... Vi har aldrig fört möhippa på tal och får ibland för mig att det inte kommer bli ngt alls...

• Skärgårdsbrud 6 maj

Jag är helsäker på att det blir en möhippa men vet inte alls när. Antagligen nästa helg. För helgen därefter vill jag inte iväg, vi har alltför mycket att göra inför bröllopet då ju.

• Lope

Det blir när det blir, oavsett när så har säkert din man sett till att det som du "bara måste fixa" innan fixas ändå på ngt sätt.
    Vi jobbar på att vara klara med så mkt som möjligt i god tid, eftersom vi inte vet vad som kan hända innan...

• Skärgårdsbrud 6 maj

Fast vi har inbokade möten då som vi inte kan avboka så jag är säker på att det inte blir då Jag är beredd närmsta veckan iaf. Trist bara att jag nu återigen blivit förkyld med jobbig feber *tycker synd om mig själv* hihi.

Vi är klara med det allra mesta vi också men jag måste beställa brudbukett och lite sånt. Vi ska också snickra ihop ett valv som vi ska klä i blommor. Min m2b jobbar just nu 70 timmar i veckan så efter nästa vecka ska han vara ledig och då ska vi pyssla klart allt det sista som finns att göra. Hur mycket har ni kvar?

• Lope

Känns faktiskt som det mesta stora har fallit på plats. Vi har en del småpyssel att få till och det känns äntligen jätteskönt att inte ha några stora orosmoln som skymmer...
    Vill kunna jobba på att vara utvilad sista veckan, särskilt som jag har en utbildning p åjobbet att hålla dessutom... Kanske jag inte kommer kunna sova ordentligt, fast jag vill ha möjligheten att vila åtminstone.

• hanch

Är ny i tråden men har samma datum. tre veckor kvar och massor att göra! Det känns aningen stressigt men oh så härligt.

tror inte att jag får någon möhippa, inte för att jag gråter om jag blir utan. Vi hade fest med våra vänner i början av mars som skulle va lite istället. Blev jättetrevligt.

• Lope

Väkommen hit.
    Är det någon mer än jag o min blivande man som drömmer om The Day ännu?
    Vaknar varjr morgon frågande; vad har du drömt i natt älskling?
    Mysigigt och pirrigt!!

• nenne75

Japp, jag drömde om det i natt. Men det var ingen trevlig dröm. Bröllopstårtan stod på balkongen och hade halvt om halvt ramlat av ställningen och den hade även spindelmannen motiv på. Vi var hemma hos oss och vi hade inte hunnit städa. Allt var bara fel. Min stackars m2b var jag oxå sur på,jag skyllde allt på honom. Stackarn... Annars har jag bara drömt någon enstaka dröm...

Svar på tråden 060506