• Gemma

Glamour, mon amour!

Skål och välkomna.

• Svar på tråden Glamour, mon amour!
  • zea

Mamma är den som sköter dragéer biten,Lapinette:säg gärna till om du vill att jag ska fråga var hon har beställt dom ifrån och vad det kostar.En av mina bästa vänner äger ett champagne märke så han kommer sponsra vårat bröllopet med de eller för en väldigt liten peng,vilket är helt underbart!

• Lapinette

zea - vad skönt det låter med någon som fixar champagnen och dragéerna!!!

• zea

Det är underbart med alla dessa härliga människor jag har i mitt liv..I kom till Sverige när han var 3 år gammal+ att hans mamma är svenska så han är väl lite både och.Om man nu kan få barn vilken blandning alla dessa ungar kommer bli.Jag säger gott&blandat!!

• Roslagsbrud

Zea: om din mamma hittar dragéer i Sverige så vill även jag veta var! Måste annars köpa dem i Cannes och konka hem dem i resväskan...

Någon boa eller bolero blir det inte för min del, men är det någon som har en idé om vad som skulle passa en kort sidenklänning? Man vet ju aldrig - augusti kan bli kallt...

Tog en power walk på 6 km häromdagen och har fortfarande träningsvärk - i skinkorna! Förstår ni vilken spänd rumpa jag kommer att få om jag fortsätter...

Men sambon förstör alla mina goda föresatser genom att ständigt mata mig med chocklad. Han påstår att mitt BMI är för lågt och är dessutom övertygad om att kvinnor BEHÖVER chocklad för att må bra!!!
    Jag tror att han vill förvandla mig till en liten julgris så att han får behålla mig för sig själv... Fast annat låter det när det gäller honom själv - han har upptäckt hur mycket kalorier det finns i mjölk så nu ska det bara finnas blå mjölk i kylen. Blääää!

Champagne som fördrink låter toppen! Vad ska man bjuda på vid ett lunchbröllop som vårt tycker ni? Champagne passar iofs alla tider på dygnet...

• Roslagsbrud

zea: detta med långfilm låter spännande. Är det en kort eller lång film du jobbar på? Bio eller tv?

Och så har jag namnsdag idag!

• zea

Roslagsbrud:Grattis till namnsdagen!!Självklart ska jag höra med mamma.Champagne funkar alltid vi kommer nog ha någon passande drink också.Det har varit kul att vara med att jobba med denna långfilm men väldigt skönt att de är över.Filmen kommer att gå på bio.

• Roslagsbrud

Zea: handlar den om fotboll?

• zea

Nej,utan handlingen i denna film är väldigt hemsk..

• Roslagsbrud

Spännande... Svensk film behöver en skjuts framåt - hoppas den kommer att funka bra!

• Lapinette

zea - ja även här blir det gott och blandat då jag är halv japanska och min blivande är ca hälften italienare och resten fransman. Jag hoppas på en färgstark liten krabat!

Roslagsbrud - jag kommer inte ihåg hur många ni ska vara på ert bröllop men i Cannes sa de 8 dgr för att få dragéerna.

Visst passar det ALLTID med champagne. Ska säga till mina barn (om jag får några) att det är den enda drycken som ska serveras på min begravning.

Så du menar att du inte heter Roslagsbrud!?!! Grattis på namnsdagen!

Nu har min fästman landat på Arlanda och ska hämta hyrbilen så jag ska snart gå ut i den underbara solen. Ha en riktigt trevlig helg för jag kommer inte ens att glutta in här denna helg. Kram!

Svar på tråden Glamour, mon amour!