• Sanasol

Cheerful och Sanasol snacktråd!

Hihihihi

• Svar på tråden Cheerful och Sanasol snacktråd!
  • Sanasol

Var ju skitbra pris på väskan! Jo, det är en nixa den jag har bild på iaf! Såg den i bröllopsguiden förra numret och då stod det att den kostade 450 kr (?) Men billigare vore ju ännu bättre såklart ;)

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D:D:D:D det var kul..:D:D ingen annan får snacka här va??.....:D:D:D:D:D hahahahaha

Snart ska jag gå hem men nu hittar jag hit...:D:D:D

• Hej baberiba

Så här skrev jag innan:
    Jag tror att jag betalade 275:- för väskan ska kolla kvittot hemma. Jag tror att min väska kom från Nixa.....inte helt säker....men jag tror det....

• Sanasol

Hihihi, absolut inte! Eller... ;)

Mmm, ska höra med samma ställe där jag ska beställa klänningen. Kommer köpa den via Atelje MB i Vinslöv, skilde 2000 kr på priset jämfört med i Stockholm :O

Ska ner i vår/sommar och prova iaf, ska bli kul!

Hem, vad jobbar du med?

• Hej baberiba

Vi får se om ngn vågar sig hit...:D:D:D:D

Ja tror det eller ej men jag får faktiskt gå hem från mitt jobb...:D:D:D:D *ASG* har varit här sen 8 !

Jag jobbar som innesäljare, har mina fasta kunder och så...;)

Jag var på Atelje MB inför vårt bröllop och jag gillade inte damen jag hade...JAg tyckte inte att hon gjorde sitt bästa för mig....så jag åkte därifrån....Men det är säkert olika för alla.....Bara för att jag blev drabbad så är det ju många som tycker att de är toppen där.....men jag gillade dem inte....:(

• Sanasol

Cheerful

Tråkigt med den behandlingen, kommer beställa den så skickar de upp den, bor i Umeå nu och flyttar till Östersund i jul! :D De har varit trevliga via mail och telefon iaf...

Vart köpte du? din klänning var jättefin och lite annorlunda!

• Hej baberiba

Jag köpte min klänning på Chardas här i Småland....Deras hemsida är inget kul men jisses vad kunniga och duktiga det är. De har inte så mkt att välja på men så fiiina klänningar....Min klänning är tysk design av märket Weise. Helt underbara klännigar har dem...De har en serie som heter Diamant och jisses vad eleganta !! det vore ngt för dig...

Men de är supertunga att bära...Jag fick känna på en klänning på galgen och jisses vad tung...det var alla swarowski kristaller och det långa släpet som gjorde att det var tungt....Ska visa dig hemsidan.

• Hej baberiba

Vi ses imorgon...Nu måste jag pysa hemåt..;)

Hejdå vännen !

• Sanasol

Ska kolla på det!! Hihi, hur dyra är dem då??

Svar på tråden Cheerful och Sanasol snacktråd!