sommaren -06 - Göteborg m. omnejd
Hej
ska gifta mig i Juli 2006 och bor strax söder om Gbg. Har precis börjat planera och inbjudningarna ska ut.
Skulle vara kul och bolla ideer med några i samma område som också ska gita sig till sommaren.
Kram
Hej
ska gifta mig i Juli 2006 och bor strax söder om Gbg. Har precis börjat planera och inbjudningarna ska ut.
Skulle vara kul och bolla ideer med några i samma område som också ska gita sig till sommaren.
Kram
79aras:
Jag kommer nog att ha med en kort presentation av gästerna, sånger, meny...ja vad sjutton kan man mer ha. Jag funderar på att ha en del "barncitat om kärlek". Mer tips uppskattas?
79aras och pinkdiamond:
Har tagit med det pinkdiamond skrev. Har också telnr till taxibolag samt bussförbindelser. ev ska vi ha en fånig presentation av oss brudpar, typ namn ålder, intressen, det bästa med bruden/brudgummen osv. I övrigt inget annorlunda.
Jag pratade med min mamma och min äldsta syster ( som e tärna) om festhäftet igår.
Vi kom överens om att vi (man å jag) skriver en skojig presentation om alla gäster, sedan lämnar jag över resten till dom. De får fria händer att sätta ihop lite kul grejer som blir en överraskning för oss också då.
Framsidan är förbeställd så det gäller innehållet då.
Det blir nog bra.....hoppas jag ;)
79aras:
Vilket bra upplägg. Roligt för er att få en överaskning. Mycket bra tips!
Vi ska ha med ett sudoku i vårt program... Kan de pyssla lite...
Kotten75 Rolig idé
Hur många ska på bröllopsmässan på lördag?
Ska bli jättekul.
Vi bokade kläder till sambon och bestmannen i lördags. Stiliga killar
Sitter och kollar in cateringar och bröllopsresor.
Festprogram. Tjuvläser era tips ... Telefonnummer till taxi och busstider är ju jättebra. Barncitat är också en kul grej. Gärna fler bra tips. Vår toastmaster kommer göra festprogrammet. Helgen efter denna har vi bjudit hem tärnan, bestmannen, toastmastern + deras respektive. Då gäller det ju att lägga fram det man önskar
Jag längtar ihjäl mig till bröllopsmässan :)
Fru O: Vad blev det för kläder till blivande och BM ?
Kan inte riktigt bestämma vad vi ska ha där...!?
Kanske blir inspirerad på mässan.
Vi gifter oss den 29 juli. Ska ha vigseln på en båt (håller tummarna för lugnt och fint väder) och sedan bröllopsfesten på Malins Skafferi.
Vi var och hämtade vigselringen igår. Den var helt underbar, längtar till man får sätta den på fingret permanent!!!
Inbjudningarna går nog ut nästa vecka tror jag.
Vi gifter oss också 29/7. Håller såklart tummarna för fint väder med ;)
Har precis börjat kolla lite på ringar. Vet inte alls vad jag vill ha.