• 79aras

sommaren -06 - Göteborg m. omnejd

Hej
    ska gifta mig i Juli 2006 och bor strax söder om Gbg. Har precis börjat planera och inbjudningarna ska ut.
    Skulle vara kul och bolla ideer med några i samma område som också ska gita sig till sommaren.
    Kram

• Svar på tråden sommaren -06 - Göteborg m. omnejd
  • tejemark

hej!
    Vi ska gifta oss midsommarafton i råda kyrka. Sedan ha festen i mölnlycke hembyggdsgård. Vi skickade ut våra inbjudningar redan i sep förra året, för våra släkter har så mycket på gång.

• 79aras

Hej på er alla!!

Va kul att vi e ett gäng nu.Det är alltid kul och bolla ideer.
    Nu när våra inbjudningar är ute kan jag i.o.f.s pata lite mer...men så som jag går på och tänker bröllop hela tiden behöver jag nog bolla med likasinnade =)

Pinkdiamond: Såg att ni också skickade ut era inbjudningar till alla hjärtans dag. Funkade det?? Det var våran tanke också men korten har trillat in lite då och då hos bekanta fram till idag.

Mugglesfan: Vi gifter oss 15.00. Vad lustigt.. Har ni tänkt pynta kyrkan något (blommor)? Får man det?

Tejemark: Mölnlyckes hembyggdsgård är det samma som solsten? Där ska vi vara efter vigseln.

Oj vad långt det blev - kul att tråden kom igång.

• Oddansfru

Hej

Vi gifter oss 15/7 i Masthuggskyrkan.
    Festen äger rum på Stora Holms Säteri :)

Håller på med inbjudningskort och hemsida men de flesta av våra gäster vet om datumet.

• 79aras

Hur gör man för å få in smileygubbarna i texten?
    har lurat länge..

• Oddansfru

Du gör ett smiley som vanligt (för hand) så blir det automatiskt ett ansikte. Kolon och parantes alltså :)

• 79aras

tack det funka!! men om jag vill ha en flirtgubbe till ex. hur gör jag då :)

• Oddansfru

Semikolon och parantes... Tror att man kan hitta det här på sidan någonstans. Precis ovanför denna ruta, "smiley i texten" kanske?

;)

• Kotten75

Igår gjorde jag färdigt den första inbjudningen. Nu är det bara resten kvar... De ska gå iväg om ungefär 2,5 vecka... Hade med mig inbjudan på jobbet för att väga den och den klarade 20-grams-gränsen, phu!!! Några kollegor som vet att vi ska gifta oss och de fick se min "pilot-inbjudan" och de tyckte den va jättefin. Kul att få lite positiv respons! Hmm, hoppas släktingarna och vännerna tycker likadant... :)

Svar på tråden sommaren -06 - Göteborg m. omnejd