• 79aras
    Äldre 10 Feb 09:19
    5121 visningar
    80 svar
    80
    5121

    sommaren -06 - Göteborg m. omnejd

    Hej
    ska gifta mig i Juli 2006 och bor strax söder om Gbg. Har precis börjat planera och inbjudningarna ska ut.
    Skulle vara kul och bolla ideer med några i samma område som också ska gita sig till sommaren.
    Kram

  • Svar på tråden sommaren -06 - Göteborg m. omnejd
  • weddin­g2006
    Äldre 10 Feb 09:21
    #0

    Kul ide!

    Vi ska också gifta oss nu till sommaren, och håller på att utarbeta ett andra förslag till inbjudningarna nu (vilket jag hoppas blir bättre än de tidigare).

    Jag tycker att de skulle vara kul att följas åt och ge tips o råd längs med vägen...För vår del är det slutet av juni som gäller, midsommarafton!!!*ler glatt*

  • 79aras
    Äldre 10 Feb 09:26
    #0

    Midsommarbröllop - underbart.
    Då frieriet kom nu på nyårsafton blev det lite lurigt med datum då jag inte ville vänta till nästa sommar =)
    29 juli e det som gäller. Inbjudningarna ska ut på alla hjärtans dag. Det är hemligt förutom för närmsta familjen.
    Var ska ni gifta er nånstans?

  • weddin­g2006
    Äldre 10 Feb 13:28
    #0

    Vi gifter oss i St:Birgittas kapell, och ni???

    Precis som er, så är detta hemligt, för alla runtomkring oss (förutom de allra närmsta inom familjen) så de kommer nog bli en överraskning när väl inbjudningarna kommer ut. Känns som att de börjar bli dags!

  • 79aras
    Äldre 10 Feb 15:42
    #0

    Vi gifter oss i Råda kyrka.

    Det börjar bli pirr i magen nu när inbjudningarna ska ut..
    Har varit så nära att försäga mig många gånger

  • 79aras
    Äldre 11 Feb 10:44
    #0

    Hallå alla sommarbrudar!!!

    Några fler som gifter sig sommaren -06 och är i startgroparna??

    Vi åker till fjällen en vecka nu, har stora förhoppningar om att denna tråden ska komma igång =)

  • pinkdi­amond
    Äldre 13 Feb 08:00
    #0

    Hej!
    Vi ska också gifta oss nu i sommar (i Göteborg). Vår stora dag är den 10 juni och för 45 minuter sedan gick våra inbjudningar iväg.

    Vi gifter oss borgerligt i trädgårdsföreningen och har sedan festen på Villa Odinslund. Vart ska era fester hållas?

  • Kotten­75
    Äldre 13 Feb 10:52
    #0

    Vi gifter oss också borgerligt, den 1 juli. Det är också ganska hemligt ännu. Bara våra föräldrar och närmaste vänner som vet. Inbjudningarna går iväg i början av mars, samtidigt som vi ska skicka vår hindersprövning...

  • 2juni
    Äldre 16 Feb 16:59
    #0

    Vi gifter oss också i sommar. Närmare bestämt den 3 juni.

    Inbjudningarna gick ut den 30 jan efter en massa smusslande och hemlighetsmakeri (det var bara de närmsta inom familjen som kände till våra planer).
    Vi har fått jättemycket positiv feedback och längtar nu jättemycket till den stora dagen.

  • m+m
    Äldre 16 Feb 17:09
    #0

    hej hej en till

    vi gifter oss 5 augusti. visserligen utanför skara men vi bor ju här så jag antar att jag kan hänga på er?

    har inte fått iväg någon inbjudan ännu men vet hur de ska se ut...

  • muggle­sfan
    Äldre 16 Feb 17:09
    #0

    79aras:
    vi gifter oss också i Råda 29/7! kl 16, vilken tid har ni?
    vi hade tänkt augusti först men så var det ju det här med friidrotts-vm... vi behövde ju ha hotellrum till folk men 29 blir perfekt!

Svar på tråden sommaren -06 - Göteborg m. omnejd