• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Härligt med spinning, tänkte köra ett pass i morrn! :D

• Midsommardagsbruden

Jajjemen, bäst att hålla flåset uppe!!!

• Sanasol

Jajjemän! Sen tycker jag att det är så himla roligt också, fast jag har inte vågat mig på de riktigt tuffa passen ännu, utan kör de som är 45 min. Finns ju upp till 75 minuter där jag tränar, asjobbigt, men roligt... men vill ha lite bättre kondis innan dess... :)

• Midsommardagsbruden

Kör intensivpass enbart, men de ligger på mellan 53-58 minuter. Sååå kul!!!

• Sanasol

Brukade jag också göra, men vill klara dessa utan att ramla av först ;) Hihi, men det ska nog gå snart... :) Det är oftast roligare på de lite tuffare passen! :)

• Midsommardagsbruden

Ja, snart är du där tjejen! Nu ska jag åka och jobba!

• Midsommardagsbruden

hoohoo...

• Sanasol

Har tränat hårt nu vill jag lova, jobbigt som attan, men kul! Så nu återstår bara att läsa igenom en avhandling inför morgondagen! :D

• Midsommardagsbruden

En tjej på hugget, hör jag!!! Vårkänslor???

• Sanasol

Jo, några få har jag... men de spritter rätt bra när solen kikar fram!

Puh, suttit på skolan med grupparbete hela dagen, ska nu läsa en bok till i morgon, seminarium, puh! och spinning i morrn med!! :D:D:D:D

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3