• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Vi har pratat väldigt mycket om detta, och vi tror att vi ska försöka att inte göra det så himla dyrt ändå. Man måste ju leva även om man sparar och dagen kommer bli fantastisk ändå. Vi kommer satsa på det som finns kvar, foto och ringar bland annat. Minnena kommer ju vara oerhört vackra ändå! :D:D:D

Så vi ska kolla lite billigare lokaler och eventuellt catera, eller så kommer vi ha ett minibröllop med fin middag för familjerna, och sedan ha en mer vardaglig fest för alla sen. :)

• Midsommardagsbruden

Okidoki, detta börjar bli som en spännande följetong !!!

Ser fram emot fortsättningen !!!

Huvudsaken är att ni är överens och att det känns bra för er båda gumman!

• Sanasol

Egentligen är ju det enda jag bryr mig om att jag faktiskt gifter mig med honom. Längtar så efter att få kalla mig hans fru! :D

Ja, vi skippar nog princessbröllopsgrejjen, men ändå kör vi det "fint", trerätters, champagne och allt det där. Vet inte om jag kommer välja en klänning från Rembo istället för typsiskt bröllopiga Sincerity, det är nog mer jag... för trots allt så har jag ju inte drömt hela mitt liv om nåt princessbröllop.

Har mått så dåligt över detta, känns som att jag blivit helt tokig av BT... som att man måååste ha bröllop med middag som kostar 1000kr per person. Tycker inte att detta är värt det faktiskt, när jag tänkt igenom det ordentligt. Det är en dag, och festen kommer ändå bli den underbaraste någonsin, och lyxig, även om inte överdådig... hihi

Ojoj, skriver som tusan! Hur är det nya köket?

• Midsommardagsbruden

Helt uuuuuuuuuunderbart!!!

• Sanasol

Vi pratade väldigt länge om detta igår, grät båda två för att vi faktiskt bara vill gifta oss med varandra, allt det andra kommer bli helt fantastiskt underbart ändå!

Förresten, vi har fått lägenheten vi tittade på förra veckan! :D Får flytta in den 1/7 i sommar, känns jättebra! Lääängtar... sen bara ett år kvar till bröllop ;)

• Midsommardagsbruden

Men gumman...va gulligt...

så skönt att ni är överens!!! Åhh kul med lägenheten!

• Sanasol

Hihi, JAA!! Känns underbart!

Sitter bara och mår dåligt just nu, Expressen har publicerat bild och namn på Hagamannen. Även om han kanske förtjänar att hängas ut, vem tjänar på det? Så fruktansvärt synd om hans sambo och barn, fyy sjutton!!! :(:(:(

• Midsommardagsbruden

Ja fy och usch för allting angående det där, men skönt att han är fast!!!

Nu ska vi på sången!!! Tralllalla....

• Sanasol

Sjöng ni nåt kul idag då?!?! :)

• Midsommardagsbruden

Jajjemen!!! Både traditionella och lite mer ovanliga sånger, samt ramsor, rörelselekare och avslutade allt med en stund med alla instrumenten!!!

Nu ska jag på spinning!!! Hur går det med din träning då?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3