• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Detta var det skummaste... hon som hade lägenheten är en gammal kursare till mig!

Hur som helst så var den jättefin, fräsha tapeter, stort badrum, stort och luftigt kök. Jättehärlig helt enkelt, och perfekt om man har barn sen också, plats för skötbord och allt som man kan tänkas behöva ;)

Sussa gott! Jag ska skriva hemtenta halva natten, ska in i morgon och jag latade mig lite väl länge... :(

• Midsommardagsbruden

Okidoki! Spännande!

Lyckas du plugga nu eller kommer du bara tänka på lyan...

Jag går väl in när jag kliver upp och ser om du är kvar här...

Lycka till!

• Sanasol

Haha, jag har skrivit lite mer än halva tentan, men inte jobbat så hårt.. varför gör man såhär?? BLÄ.

Hihi, jo... man blir ju lätt lite upprymd när man kollat på sånt där... men vi behöver inte svara förrän den 28:e om vi ska ha den och ska väl titta några till innan dess. Man ska inte ta första bästa! :)

• Midsommardagsbruden

Sover du? Eller pluggar du än?

• Sanasol

Blev färdig vid två, så nu är jag uppe och ska till skolan för att skriva ut och lämna in tentan! Känns såå skönt! :)

• Hjärtelycka

Surfar runt i jakt på buketten jag vill ha...
    Din bukett var verkligen fantastisk - är det okej för dig om jag "lånar" en bild och visar för min florist? Jag ska ha mörkt röda rösor.

Får jag även fråga vad Ni gav för buketten??

• Midsommardagsbruden

Sanasol! Härligt! Har du helg nu då?

• Midsommardagsbruden

Hjärtelycka

Klart Du får!!!

Gav 4000 kronor för ALLA våra blommor tillsammans! Bukett, kastbukett, 2 corsager, 2 lösa rosor samt 20 bordsdekorationer! Lite vägledning kanske!

Lycka till

• Sanasol

Nu är det helg, har varit på stan och fikat med tjejorna... och ikväll ska jag se en film och slöa i soffan efter veckan! :)

Vad för ni?

• Hjärtelycka

Midsommardagsbruden:
    1000 tack, då ska jag till floristen nästa vecka med en bild på din bukett

Va härligt att du fortfarande hänger kvar här på BT och inspirerar och svarar på frågor från oss blivande brudar!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3