• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

jajj@....vad hade Era barn som ni inte har gjort?
    Förresten varför var du inte med honom på bröllopet?

• jajj@

Kanske bara är vi som är knäppa...

• hjartat73

Jo, med två barn som erfarenhet och tätt så kan jag säga att ibland är förhållandet ett h-lvete...förstår varför många skiljer/separerar efter de fått barn.....

• jajj@

Det är en lång historia, men några av hans gamla vänners flickvänner tycker inte riktigt om mig och jag orkar inte riktigt träffa dem.

Det där om barnen är att jag tycker att man vet om mna vill ha barn eller inte, även om mna inte vill ha dem på en gång, men han säger bara att han kommer vilja ha barn sen och då undrar jag hur han kan veta det och då blir vi alltid osams. Låter det onstigt?

• jajj@

Jag tor att det kan vara rätt så slitsamt för förhållandet med barn, det är därför jag vill vänta ett tag till. Men man kan ju inte vänta i all evighet heller, det är klurigt.

• hjartat73

Jag håller med om att man antingen vet eller inte vet fast fram tom 28-års ålder skulle jag aldrig ha barn....fast sedan fick jag en vändning och då dejtade jag bara de som sa att de ville ha barn. Slösade inte tid på de som inte ville ha...

• hjartat73

Det är inte lätt att veta med vem man ska skaffa med och när.....men bestämmer man sig för ngn så måste man kämpa....och inse att all den tid man hade för varandra måste delas med barn och allt annat. Vilket inte är helt lätt....

• hjartat73

Min sambo trodde nog jag skulle orka passa upp honom på samma sätt efter vi fått barn osv....

• jajj@

Hm, jag vet att jag vill ha barn i alla fall. Och han säger att han vill ha barn, men att varken han eller jag kan uttala oss om något som inte finns, alltså kan ingen av oss veta om vi vill ha barn. Det är otroligt fånigt tycker jag.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2