• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Men om den är fin i kortärmat kanske den i övrigt kunde vara lik...fast är den tunnstickad borde den inte vara så jättevarm då den är kort. Ja, det finns stickmaskiner...en del garnaffärer har nog sådana. Jag hade kollat upp det...jag vet inte vad du tycker är dyrt men jag skulle gissa på att det inte är dyrare än en vanlig brudklänning. Nog bara om de ska handsticka den som det kostar ordentligt....

• jajj@

Ja, man kan kolla det. hoppas bara att hon har kvar klänningen, för hon flyttade precis och slänge jättemycket. Kan tillägga att mina föräldrar har varit skilda sen -91.

• jajj@

Man kanske skulle kunna göra den helt utan ärmar? Jag ska nog ringa och fråga henne!

• hjartat73

Ngn som hört om det har löst sig för *Smurfen*? De grälade väl lite grann....

• hjartat73

Ja gör det...hade nog blivit jättefint och svalt och skönt...

• jajj@

Jag fick sms, det var ok. Har inte hört av henne sen dess, så jag antar att det är bra med henne.

• jajj@

Lyckades själv gräla med min sambo på telefon idag. Om våra barn som vi inte har!!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2