• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Jag vet inte... just det, jag glömde en sak. Om ringarna blir tillräckligt "höga" funderar vi på att skriva den andres namn på kanten av ringen... och kanske "evig kärlek" inuti.

• jajj@

Den bästa dagen i mitt liv! Och nästan alla dagar som kommit efter det... Av någon orsak så firar vi vår halvårsdag också, ibland mer än helårsdagen. Ingen av oss vet hur det kommer sig att det har blivit så. Vi kanske borde gifta oss då istället!

• jajj@

~emma~ Det tycker jag låter bra, vi har funderat på att skriva något liknande, ex för alltid och namn. Undrar bara om de som graverar ringarna sitter och skrattar och undrar vad för alltid betyder...

• ~emma~

jajj@ - lustigt, det brukar vi också göra! Kanske för att vår helårsdag är så nära midsommar.

• hjartat73

~emma~ det hade varit fräckt!! Se till att texta själv så de skriver rätt när de ska gravera det.

• jajj@

Ok, nu förstår jag, ni tänkte skriva på utsidan av ringen! Det blir väl lite ovanligt också?

• hjartat73

Nä tjejer dyker upp senare igen...ska hämta Lucas på dagis så jag måste väcka upp Tobias för han nannar....

Kramar

• jajj@

Jag tror att vi började med att fira halvårsdagen för att vi inte kunde hålla oss till helårsdagen och sen har det fortsatt så. Vi var så otroligt lyckliga den dagen, jag kommer till och med ihåg vad jag hade på mig och vad vi åt och hur det smakade. Vi var larviga och väldigt kära och jag förstår inte hur någon av våra vänner orkade umgås med oss på den tiden...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2