Finns mipaform någon annanstans än på nätet? Det vore ju bra om man kunde prova klänningen. Sen kan man ju höra med dem hur länge de har kvar den. Klänningen var ju inte så dyr, så om man köper den lila så kan jag ju ha den vid andra tillfällen istället.
Min syster är jätteduktig, så det känns onödigt att vända sig till någon annan. Sen har jag en kompis som har varit frisör också och som gärna hjälper till, sånt kan man vara glad och tacksam över! Jag tänkte att eftersom vi ändå inte kommer ha ett "rktigt" bröllop så spelar det kanske inte så stor roll om jag har en vit eller färgad klänning. Jag gillar nämligen färgen på klänningen. Mna kanske kan ha en bukett med både vitt och lite lila till.
Vi har faktiskt tur med allt, för min blivande svärfar sjunger opera och vill sjunga på bröllopet, musikaliska vänner som gärna spelar, en styvfar som är jätteduktig på att fota och ändå kommer att vara där och fota. Jag tor att allt som kostar pengar har löst sig helt av sig själv! Jag har tom en kompis som håller på med blommor och kanske binder buketten, det är helt otroligt!