• ~emma~
    Äldre 12 Jan 11:06
    226003 visningar
    2244 svar
    2244
    226003

    Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

    Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

    Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

    Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

  • Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • SimbaB­imba
    Äldre 12 Jan 11:08
    #0

    Ny tråd...va härligt...
    Nu har jag lagt ut åtminstone några bilder...lite mörka men nu har ni något att titta på...hej då nu åker vi :) ciao

  • ~emma~
    Äldre 12 Jan 11:11
    #0

    Simbabimba - vad kul! Ha det nu så underbart på resan! Var finns dina bilder och var ska ni resa?

  • Hur gör man?
    Äldre 12 Jan 11:26
    #0

    Hej hej!

    Nu har jag med hittat hit!

    Blev den andra tråden för lång?

  • ~emma~
    Äldre 12 Jan 11:32
    #0

    Hej!
    Nej, alla trådar stängs av efter tre månader. Det känns egentligen som om det vore längre sedan än så sedan tråden startades, eftersom vi har hunnit träffas några gånger. Ska bli kul att träffa dig också Hur gör man!

  • ~emma~
    Äldre 12 Jan 11:34
    #0

    Jag hittade förresten SimbaBimbas bilder, mindes att hon har ett space : spaces.msn.com/members/simbabimba/

    Så fina ni var simbabimba! Ser fram emot resten av bilderna!

  • jajj@
    Äldre 12 Jan 11:46
    #0

    Hej på er alla!

    Jag måste fråga vem av er det var som hade lagt ut en länk till en klänning att byta till senare på kvällen, den var nämligen jättefin och jag har själv funderat på en liknande klänning. Jag har tänkt mig något enklare och inte hellångt tillbrölloppet eftersom vi gifter oss borgeligt och min kille tänker ha kostym på sig. Din klänning såg precis ut som den jag letat efter.

    Jag har letat i den gamla tråden, men jag hittar inte länken. Klänningen var på bild i lila, men fanns i vitt. Någon som känner igen sig? Jag skulle bli jätteglad om du ville lägga ut den igen i så fall!!

  • ~emma~
    Äldre 12 Jan 11:53
    #0

    Det var jespers darling som visade den, en jättesöt champagnefärgad klänning? Tror att den var från Mipaform.

  • ~emma~
    Äldre 12 Jan 11:56
    #0
  • jajj@
    Äldre 12 Jan 12:00
    #0

    Ja, den var rätt söt och fanns i en lilarosa och en vitaktig variant. Den som var på bilden var lilaaktig (vad bra jag är på att förklara..) Klänningen hade inga axelband har jag för mig och sen hade den en lite vidare kjol som slutade kankse under knäna. Det kanske var mipaform, jag kan ju gå in där och titta. Det var nog ingen brudklänning i alla fall Jag hade tänkt skriva upp länken, men sen glömde jag bort det och nu hittar jag den inte, typiskt.

    Eftersom vi har tänkt oss ett enklare bröllopp med buffemat och mingel och en ganska enkel vigsel, bara lite musik och någon som sjunger så känns det lite maffigt med en "riktig" bröllopsklänning för mig. Särsklit som min sambo vill ha kostym på sig.

  • jajj@
    Äldre 12 Jan 12:01
    #0

    Jaaa! just den var det! Hoppas att jespers darling inte blir arg för jag snor hennes klänning bara...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2