• Svar på tråden Borlänge 2006 fortsättning
  • Burro

    Vi har varit och provat och bokat kläder idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det blir sååå himla snyggt. Min blivande provade lite för skojs skull, men hittade perfekta kläder. Han blev så stilig! Det känns så bra. Mmm...

  • idolf

    Kotten2004 - Ah tack Har du något nummer dit?

    Burro - Härligt Vart var ni?

  • Felice

    Hörrni allihopa, var ska ni tilbringa er bröllopsnatt?

    Burro: vi ska gå på mässan!

  • Burro

    Vad kul att så många ska gå!

    Vi var på Alexandras. De är jättebra tycker jag. Jag har dessutom upptäckt att jag nog kan ha min mammas slöja som hon hade när hon gifte sig för 38 år sedan. Är inte det häftigt?!!

  • Kotten2004

    Till Idolf!

    Nummer till Strandbo: 0243-23 38 66

    Nummer till Nybo bygdegård: 0243-24 40 72

    Min man skulle varit med och varit modell på bröllopsmässan, men tackade tyvärr nej. Han var med på mässa i höstas och jag var där och tittade. Gud, vad fint det var. Är sugen att gå igen, men man är ju redan gift.

  • idolf

    Kotten2004 - Tackar så mycket. Ska sätta blivande på att ringa imorgon

    Han ska förövrigt få ringa kyrkan imorgon också, har inte fått någon bekräftelse än...

  • Snartgift

    Burro:Hittade du någon klänning då? Ska du hyra eller köpa? Jag hittade min på en gång på alexandras,och när min m2b skulle prova.också för skojs skull så hittade han kläder på en gång som vart perfekta.

  • Burro

    snartgift:

    Jag hittade MIN klänning ganska på en gång. När jag väl provat den fanns det inget som kunde mäta sig med den, så då var det ju klart. Jag ska hyra. Det är en klänning från Lilly. Min blivande skulle också bara kolla läget lite. Han skulle egentligen haft sin kostym, men det var ju inget snack om saken när han provat kläder där. Han blev såååå stilig.

    Vad ska du ha för klänning? Hyr el. köp?

  • idolf

    Alltså hur svårt kan det vara?? Blivande fick en enkel uppgift igår, ringa kyrkan och några lokaler. Hade fixat i ordning ett papper med nummer och frågor han skulle ställa. Fyra lokaler stód med på papperet men han behövde bara ringa två. När jag kommer hem från jobbet frågar jag hur det gått. Jodå han hade ringt kyrkan, bekräftelse skulle komma. Så sa han inget mer. Lokalerna då? Jodå han hade ringt de med, bara en var bokad de andra var lediga. Va?? Visar sig att han ringt alla fyra, men han har ingen aning om vem som sagt vad. Han vet alltså inte vilken av dem som var bokad!! Vadå anteckna?!! Sa att han fick ringa tillbaka idag och spela dum. Tror ni han gjort det? Nej! Snacka om att man blir galen Igår kunde jag inte göra annat än att skratta, men idag vart jag faktiskt lite irriterad.. *suck*

  • Snartgift

    Felice: Det är en jätte fin forevers yours,med pärlor och broderi ever bröstet,och går ut lite med ett litet släp(är jätte dålig på att förklara) Köpte de för 350 kr på alexandras när det var rea där i höstas. Hade sån himla tur. Hur ser din klänning ut då?

    Burro: En forever yours. Jätte fin,fastna på en gång. Jag köpte min,fick så bra pris så det var ju inge snack om saken. Hur mycket får du betala för att hyra din klänning då? Är lite nyfiken:)

  • idolf

    Hallå brudar! Hur går det med planeringen?
    Här har vi kommit en bit på vägen. Har t ex äntligen bokat frisör! Jippie för mig Köpt skor har jag också och maten är så gott som bokat. Väntar bara på att få höra tillbaka om det funkar. Jag har fått låna en kompis slöja, så nu kan jag även bocka av "något lånat" på den ramsan.

  • Chilianna

    Tjena tjejer! Mindre än 4 veckor kvar för mig... Måste få beklaga mig: får aldrig tag på min tärna. Har försökt i 3 månader och fått tag på henne 1 gång!!! För 2v sedan lite drygt skulle jag senast fått hennes mått så vi kunde skicka efter en tärnklänning, men jag har inte fått tag på henne sedan dess- hur svårt kan det vara att bara skriva ett kort sms oavsett hur mkt man har att göra- speciellt när man lovat- snacka om att ha valt fel dessutom har hon hand om ordningen på festen, så hur det ska kunna ordna sig vet jag bara inte och det känns inte kul att festen sannolikt går åt helvete för att hon tycker "att det ordnar sig, vi tar det som det kommer" Vill inte fråga en annan kompis som skulle göra detta bra- hon har redan uppdrag i samband med vigseln och har massor att göra med sitt jobb och så.
    Förlåt att jag gnäller igen- är bara så ledsen! Förutom detta är dock allt bra med planerna!!

  • idolf

    Oh, nej då Chilianna, gnäll på du! Det måste du få. För nej, det är inte för mycket begärt att hon kort meddelar vad som händer. Det räcker ju med ett "tyvärr det går inte". Vad det sen beror på är sak samma, det spelar mindre roll. Men man hör av sig! Endera själv eller på något annat sätt.

  • Felice

    Hörrni Norlängebrudar: vem har ni som solist i kyrkan?

  • Felice

    ...Borlängebrudar skulle det såklart vara i förra inlägget ;)

Svar på tråden Borlänge 2006 fortsättning