Borlänge 2006 fortsättning
Startar upp tråden igen.
Så, hur går det med planeringen tjejer?
Förra tråden finns här
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1265027.html
Startar upp tråden igen.
Så, hur går det med planeringen tjejer?
Förra tråden finns här
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1265027.html
Då har jag en annan fråga om det här med lokalen (om det nu är samma). Skiljer det något i avstånd kyrka-lokal. Alltså, ligger den lokalen (Solvarbo eller vilket som) närmare eller längre bort från kyrkan sett? Förstår ni hur jag menar?
Jag förstår. Den ligger lite längre bort. Det är ungefär 8 km till Södertuna Bygdegård från Stora Tuna kyrka, och 15 km till Solvarbo. Tycker ändå att Solvarbo är mycket bättre, men det beror ju på vad du tänkt dig. Åk och kolla!
Hej! Ska gifta mig 20 maj,så jag är mitt i planering.Ska snart skicka ut inbjudningarna,jag gör dom själv. Vi ska hyra strandbro,och där tyckte jag att det verka jätte bra.med scen och allt,bra kök också.
Burro: Hade du en trevlig jul,och hur berättade ni för er släkt att ni ska gifta er?
Haha idolf- jag jag börjar bli lite nervös för att allt ska fungera som tänkt!
Tack snälla Burro! Ska se hur allt ordnar sig... Kul att ni hittade en lokal ni är nöjda med!
Guess what- vi har inte fått tag på Hellkes idag heller och grejen är att när vi äntligen fick tag på dem förra onsdagen var ringen utom steninfattningen klar och då hörde vi om möjligheten till större stenar och de skulle höra av sig snarast och som sagt- vi har ännu inte fått tag i dem (skrev ett mail till Schalins själva oxå- fick svar dagen efter, så där kan inte skon klämma för Hellkes *muttrar surt*)
Det ska vi verkligen, nu har vi några alternativ. Tack!
Fast just nu kan jag inte göra annat än längta till imorgon. Ut och prova klänningar
Tja brudar!
Vi hade en jättemysig jul. Nu är det helt officiellt. Det är sååå skönt!!!
Du, snartgift, jag hör av mig till dig via mail snart. Jag har nog helt koll nästa vecka tror jag... Vi hörs!
Är det någon som ska på bröllopsmässan den 5 februari?
Funderar på att gå på mässan. Hintade till m2b och han lät inte helt främmande inför den tanken.
Hittade min klänning idag, en Sincerity nr 3084 Så jäkla glad och nöjd
Idolf!!
Lokalen i Gustafs som jag menade heter Nybo bygdegård. Har ni tittat på Strandbro. Den var kanonbra tyckte jag, vi hade festen där när vi gifte oss i somras.
Burro: Okej,då hörs vi då.Skönt att det är officiellt nu.
Ja,jag ska nog på bröllopsmässan,hoppas på det iallafall,min m2b är väl inte helt omöjlig me tanke på att åka.