• ninna87

Någon som är yngre än 20 som ska gifta sig

Skulle gärna vilja prata med lite yngre tjejer som ska gifta sig nästa år.

• Svar på tråden Någon som är yngre än 20 som ska gifta sig
  • solstickan

Hej hej, har precis fyllt 20, får jag va med?

• Lanzara

Solsticka- JAAA, de klart... Välkommen!

När skall du gifta dig??

• Bröllopstokiig

Solstickan - då är det ju inte länge kvar!! Har ni kommit långt i planeringen?

• solstickan

Lanzara

Jo, vi har kommit en bit. Min klänning är köpt, ringen beställd, plats bokad, fotograf och vigselförrättare bokad. Inbjudningarna går ut i veckan, det börjar kännas väldigt verkligt nu!

När ska du gifta dig?

• Bröllopstokiig

Vi skall gifta oss i Mars -08... VET, de e länge tills.. Men jag hänger ändå här redan och tycker att det är roligt att planera smått..

Vad roligt för er!!! Hur skall du ha håret?? Vi är lite intresserade av det!

Lemice - En ganska bra hårsida :
    www.onewed.com/wedding-hair-styles/

FRISÖR! Var de du frågade efter... mm.. de vet ja nog inte... Men Emma Nors verkar ju bra?!!

• solstickan

Hihi, va kul att ni är intresserade! Är helt bröllopstokig nu, så jag berättar gärna!
    Jag har långt hår. Det kommer att vara lockat och lite slingor dragna bakåt. Sen ska jag ha tiara och slöja.

• Lanzara

Solstickan - det låter jättefint!!! Så är det många som vill ha det nu... Och det är uursnyggt! Ser framemot bilderna senare!!

Jag har funderat på eventuellt något liknade... Mitt hår är ca 10-12 cm längre än axellängd och det hinner ju växa i två rännu! Eller så skulle jag vila ha i en lockig frisyr där lite är uppsatt... Vet inte rikigt ännu...

Hur ser din klänning ut?

• solstickan

Den finns på nixa.se, nr 916. Det syns inte så bra, men den är draperad med små pärlor på livet och ner på kjolen.

• Lemice

hittat frisør yeahhh

rydbergs & co blir det

Svar på tråden Någon som är yngre än 20 som ska gifta sig