Någon som är yngre än 20 som ska gifta sig
Skulle gärna vilja prata med lite yngre tjejer som ska gifta sig nästa år.
Skulle gärna vilja prata med lite yngre tjejer som ska gifta sig nästa år.
hejhej!
jag är en 87 som gifter mig nu i februari den 18; e---> ska bi skoj..Lite pissigt bara.
Hejsan!
Jag är 19 nu, men kommer var 20 när jag gifter mig i maj...
Vi håller på att fixa med inbjudningarna nu, dem ska ut till den 14 februari... Efter det är det väl bordsdukningarna som ska planeras, det är mycket att stå i.
Min ring håller min fasters kille på att utvärdera hur mycket den kommer att kosta (guldsmed). Han bor i Gbg å jag i Sthlm, så det blir mest telefonkontakt.
Klänning är köpt, en Maggie Sottero-Sarchi, hur underbart fin som helst!! Är så lycklig över att jag köpte den. Just nu letar jag efter någon smart BH som man kan ha under. Den har snörning i ryggen, utan ryggplatta, så ryggen syns lite å så är den axelbandslös. Har köpt en Freebra nu i veckan, men vet inte riktigt vad jag tycker om den... Har även beställt en BH från La Redoute som har silikonband runt ryggen å är axelbandslös... Den kanske funkar, får se när den kommer.
Ojdå! Det här blev visst långt. hehe...
Åsa.Hjärta.Antti
Jag har också köpte en Freebra. Tycker inte alls att den verkar vara bra Köpte en lindex istället...
ninna87
Tack! Jag är jättenöjd med ringen, är väl nöjd med klänningen också, men har börjat fundera på om jag inte skulle ha valt vit kostym istället.. Men det blir säkert lika bra med klänningen. Den sitter i alla fall perfekt!
Vi kommer förmodligen att ha en BT-träff i Örebro ganska snart om du är intresserad! Tråden heter "BT-träff i Örebro"
Johanna85
Jag var inte heller så nöjd med Freebran... Vad har du köpt för BH på Lindex?? Nån som funkar under axelbandslös klänning med snörning i ryggen??
Åsa.Hjärta.Antti
Jag tror inte det. Den var ganska bred i ryggen, så den funkar nog inte om det är snörning i ryggen. Men den är axelbandslös i alla fall.
Johanna85
Ahaa, aja, får hoppas att den från La Redoute funkar...
Vi gifter oss om två år, februari 2008, då är jag 19 och han 22...(fyller 20 respektive 23 detta år...)
SPÄNNANDE!!!
(DET året skulle de ju natruligtvis vara...)
Kommer antagligen att gifta mig så fort jag fyllt 18:)så det blir 2008/2009.. :D