Någon som är yngre än 20 som ska gifta sig
Skulle gärna vilja prata med lite yngre tjejer som ska gifta sig nästa år.
Skulle gärna vilja prata med lite yngre tjejer som ska gifta sig nästa år.
Lanzara
Vi gifter oss unga för att vi känner att nu är det rätt och de känns bra, har redan ett barn tillsammans som redan har gjutit oss samman för resten av våra liv så varför inte lika gärna gjuta oss samman genom giftemål :) + vi har bott tillsammans i 1,5 år och de funkar super!
Vi förlovade oss den 14 feb förra året, alla hjärtans dag :)
Jag kommer oxå gifta mig ung. kommer vara 20 år å en dryg månad då jag gifter mig med min drömprins den 20 maj i år!
Vi har varit ihop i över 5 år å bott ihop i över två år å förlovade i drygt två år. Å jag kan inte bli lyckligare!!
Oj, jag är ju gammal mot er å ändå tycker jag att jag är ung!
Hoppas det inget gör att jag skriver här..
Jag kommer vara 23 å min blivande 26, vi gifter oss den 29/4 2006. Inte alls länge kvar
Vi har varit tillsammans i snart 7 år och förlovade snart 2 år.
Varför ska man vänta när man har hittat den rätte?!?!
Lycka till allihopa!
23 fortfarande ung tycker jag..!!!!
Ja, vid 23 års ålder är man fortfarande ung. Min m2b fyller 23 nu i mars å han är absolut inte gammal...
=)kærlek ær kærlek
Har ni länge kvar till era bröllop??
Hurdana bröllope kommer ni ha??
Fest efteråt eller en liten tillställning?
Hur många gäster???
Era färgteman osv..????
Alltid kul å veta!
Mno: tänkte svar på dina frågor (även om allt inte är 100% bestämt ännu...)
1. 2 år
2. Traditionellt och ROLIGT (hoppas jag iaf.)
3. Fest efteråt
4. Ca 110 gäster
5. Antagligen vinrött och cremevitt, eftersom min klänning kommer att ha vinröda detaljer!
...Kan ju tillägga på fråga 2 att det blir ett KYRK-bröllop. (och sedan "kristna inslag" på festen.)
Moa: så här har jag planerat mitt bröllop:
Har ni länge kvar till era bröllop??
_ca. 2 år_inget datum bestämt
Hurdana bröllope kommer ni ha??
_Vi gifter oss på sommaren så det blir ett sommarbröllop tillsammmans med släkt och vänner. Först blir det vigsel i kyrkan och sedan fest..._
Fest efteråt eller en liten tillställning?
_Det kanske blir en mera tillställning efteråt. Det blir ingen fest med dans och musik. Det blir mat, allsånger, lekar och annat roligt program_
Hur många gäster???
_ca. 100 gäster_
Era färgteman osv..????
_Bröllopsfesten kommer att vara i en lokal på stranden till havet..så vi skall ha havstema med sand, snäckor och annat mysigt (finns en tråd om havstema, därifrån har jag tagit inspiration)...trots havstema så vill jag inte ha blått med, det blir så kallt..färgerna blir vit och rosa..._