• ninna87

Någon som är yngre än 20 som ska gifta sig

Skulle gärna vilja prata med lite yngre tjejer som ska gifta sig nästa år.

• Svar på tråden Någon som är yngre än 20 som ska gifta sig
  • ninna87

Till Henkes sara:
    Jag gifter mig för jag känner mig redo att ta det stora steget och jag har verkligen hittat den rätte för mig och jag älskar honom över allt annat på denna jord

• MrsLindgren

Det finns absolut inget som säger att det inte kan hålla bara för att man gifter sig ung, eller efter kort bekantskap. Man kan vara 45 och ha känt varandra i 20 år och det går ändå snett. Om du(ni vill gifta er och har tänkt igenom det ordentligt så varför inte? Är man 18 är man myndig. (sidospår: är det fler än jag som tycker det är sjukt att man får rösta, gifta sig, köra bil mm men inte köpa alkohol på Systembolaget???Men det hörde inte hit, förlåt!)
    Lycka till alla unga brudar, ha ett underbart bröllop och ett underbart liv!!!!

• ninna87

ingen mer som är under 20 som ska gifta sig?

• ninna87

tjejen23: när sk du gifta dig?

Okej själv är jag 18 och ska gifta mig juli...

• SadPsychoBitch

Jag är med 87a och ska gifta mig, vi har inte riktigt kommit överens om datumet. Vi kommer gifta oss borgligt, ute. Alla kläder har vi och tillbehören till det. Jag kommer ha en nixa nr 412.

• ninna87

vad roligt.. det var en fin klänning..jag ska också ha en nixa

• Johanna85

Jag är 20 år och gifter mig om 6 veckor!

ninna87

Såg att du skulle gifta dig i Hällefors! Bor du där? Själv bor jag i Örebro. Vår vigsel och fest kommer att hållas på Karlslundsherrgård i mitten av februari.

Lycka till med planerandet! (Skulle vara kul att se lite bilder...)

Här kan man se min klänning, vigselring och en liknade bukett som jag ska ha (om nån skulle vara intreserad)
    www.familjeliv.se/krypin/johannaalex/galleri.php

• ninna87

Johanna85
    Oki då är det din tur snart själv får jag vänta några månader

Japp jag bor i Hällefors

• ninna87

Vad fin ringen och klänningen var

Svar på tråden Någon som är yngre än 20 som ska gifta sig