• 1981

Vilka är era favorit-saker från USA?

Som inte finns här i Sverige..

• Svar på tråden Vilka är era favorit-saker från USA?
  • Pompano

Åhhhhhhhhh! Det finns ju hur mkt som helst som man saknar... Lubriderm Lotion, Taco Bell, Hidden Valley Ranch dressing, 3 Musketeers, Lays Vinäger Chips mm mm... Skulle kunna rabbla hela dagen...

• SaturnusElaine

Pompano: Är du från Usa?

• Tittij

Vet inte var ni bor, men i Stockholm finns ju flera bra affärer med amerikanska varor. Greys t ex har ju alla torrvaror, som godis, chips, bakmix, Jello, rootbeer osv...

• Pompano

SaturnusElaine: Nej jag är inte från USA men jag har bott där 2 olika preioder i mitt liv samt varit där på semester åtskilliga gånger och jag bara ÄLSKAR det landet.....

• SaturnusElaine

Pompano: Var har du bott då?

• SaturnusElaine

Tittij: Jo, jag vet att de finns, men de e inte samma sak på nåt vis.. men ibland tröstar jag med med lite Cherry Jello!

• Pompano

Har bott i Florida båda gångerna... Första gången bodde jag i Plantation och andra gången i Pompano Beach men sen har jag varit runt lite överallt... Boston, New York, New Jersey, LA, San Fransisco samt hela kusten mellan LA och SF, Maui, Oahu mm mm

• SaturnusElaine

Pompano: Åh vad underbart! Men har du verkligen missat Atlanta? Bästa staden!

• Pompano

Har inte hunnit med ännu...
    Finns så otroligt många platser jag skulle vilja se... New Orleans hade varit kul att se innan orkanen slog till - frågan är om det någonsin kommer bli sig likt..

• SaturnusElaine

Nä, det tror jag inte.. Jag tycker inte ens New York är desamma efter 9/11

Svar på tråden Vilka är era favorit-saker från USA?