Vilka är era favorit-saker från USA?
Som inte finns här i Sverige..
Som inte finns här i Sverige..
Åhhhhhhhhh! Det finns ju hur mkt som helst som man saknar... Lubriderm Lotion, Taco Bell, Hidden Valley Ranch dressing, 3 Musketeers, Lays Vinäger Chips mm mm... Skulle kunna rabbla hela dagen...
Pompano: Är du från Usa?
Vet inte var ni bor, men i Stockholm finns ju flera bra affärer med amerikanska varor. Greys t ex har ju alla torrvaror, som godis, chips, bakmix, Jello, rootbeer osv...
SaturnusElaine: Nej jag är inte från USA men jag har bott där 2 olika preioder i mitt liv samt varit där på semester åtskilliga gånger och jag bara ÄLSKAR det landet.....
Pompano: Var har du bott då?
Tittij: Jo, jag vet att de finns, men de e inte samma sak på nåt vis.. men ibland tröstar jag med med lite Cherry Jello!
Har bott i Florida båda gångerna... Första gången bodde jag i Plantation och andra gången i Pompano Beach men sen har jag varit runt lite överallt... Boston, New York, New Jersey, LA, San Fransisco samt hela kusten mellan LA och SF, Maui, Oahu mm mm
Pompano: Åh vad underbart! Men har du verkligen missat Atlanta? Bästa staden!
Har inte hunnit med ännu...
Finns så otroligt många platser jag skulle vilja se... New Orleans hade varit kul att se innan orkanen slog till - frågan är om det någonsin kommer bli sig likt..
Nä, det tror jag inte.. Jag tycker inte ens New York är desamma efter 9/11